    From: "the.one" <t...@g...xx>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: callback netii i darmowy numer 0800?
    Date: Sun, 8 Jun 2003 15:10:34 +0000 (UTC)

    Użytkownik "mosciak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbtpbj$fuf$1@szmaragd.futuro.pl...
    > wolnego!!
    > chodzi zdaje sie TYLKO o 1 impuls. dzwonisz na darmowke rozlacza i serwer
    > oddzwania. zysk tylko taki ze placac za neta nie dodajesz kasy tpsa za 1
    > impuls.
    >
    > dorze to zrozumialem? bo moze ja jestem w bledzie...

    Dobrze zrozumiałeś - działa to poprawnie (0800800822) i jestem zadowolony.
    Dotychczas to nieopłacało mi się łączyć przez Netię (przez ten jeden głupi
    impuls do TePsy). A teraz mam taniej niż w TePsie (chyba 25gr zamiast 31gr i
    jest tu jeszcze naliczanie co 1sek).

    Przy okazji mam pytanie od użytkowników tego callbacka - czy spotykacie sie
    z takim problemem, że połączenie jest ustanawiane na tylko 14,4kbps? Mi sie
    to czasami zdarza i nie wiem gdzie szukać winy. Zaznaczam, że kabelki mam
    raczej bardzo dobrej jakości bo ostatnio łaczę się nawet na 54666 bps, a
    bardzo rzadko schodzi poniżej 50kbps. Po prostu czasami jest te nieszczęsne
    14 kilo. Czy może to być wina obciążenia sieci Netii?

    Pozdrawiam
    the.one

    --
    $w=array(93,81,78,23,88,87,78);
    foreach($w as ${$v[2]}) echo chr($w[3]+${$v[4]}); ...?