  • 1. Data: 2003-06-06 09:50:44
    Temat: callback netii i darmowy numer 0800?
    Od: "Marcin Gałat" <m...@p...fm>

    Podano wczoraj info że netia wprowadza numery 0800 na dostęp do internetu
    dla użytkowników korzystających z innych operatorów. Jednak nigdzie nie mogę
    znaleźć jaki to numer? Może ktoś wie?

    --
    Mat

  • 2. Data: 2003-06-06 12:50:48
    Temat: Re: callback netii i darmowy numer 0800?
    Od: "Dariusz Utracki" <u...@m...home.pl>

    Witam,

    Użytkownik "Marcin Gałat" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Podano wczoraj info że netia wprowadza numery 0800 na dostęp do internetu
    > dla użytkowników korzystających z innych operatorów. Jednak nigdzie nie
> [...]

    Zalezy od strefy numerycznej -
    http://www.internetia.pl/uslugi/callback/0800.html

    --
    Pozdrawiam,
    Dariusz U.

  • 3. Data: 2003-06-06 17:09:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 6 Jun 2003 12:50:48 +0000 (UTC), Dariusz Utracki
    <u...@m...home.pl> napisał:

    > mogę
    >
    > Zalezy od strefy numerycznej -

    A dokladniej numer brzmi
    0 800 800 8xx gdzie xx=numer strefy numeracyjnej :-)

    (tylko po co? :-(

    M.

  • 4. Data: 2003-06-07 08:47:53
    Od: "Marcin Gałat" <m...@p...fm>

    Jak to po co?? Żeby niepłacić za pierwszy impuls do tepsy.
    Hehe,

    --
    Mat

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprqcjnjc0139mw6@news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-06-07 20:28:27
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    "Marcin Gałat" <m...@p...fm> napisał(a):

    >Podano wczoraj info że netia wprowadza numery 0800 na dostęp do internetu
    >dla użytkowników korzystających z innych operatorów. Jednak nigdzie nie mogę
    >znaleźć jaki to numer? Może ktoś wie?
    jeśli takie coś będzie wprowadzone to na zasadzie ryczałtu. wykupujesz
    pakiet godzin, potem dzwonisz pod 0800 i się logujesz. nie wieżę żeby
    netia tak za darmo neta dawała, może przez jakiś wyznaczony dzień ale
    też wątpię, bo jak by to poszło w obieg przynajmniej tydzień wcześniej
    to łącza by im padły ponieważ conamniej 80% użytkowników modemów by
    korzystało z tego. ale jak będzie jakieś info na ten temat to chętnie
    poczytam.
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214

  • 6. Data: 2003-06-08 07:42:56
    Od: "mosciak" <m...@p...onet.pl>

    wolnego!!
    chodzi zdaje sie TYLKO o 1 impuls. dzwonisz na darmowke rozlacza i serwer
    oddzwania. zysk tylko taki ze placac za neta nie dodajesz kasy tpsa za 1
    impuls.

    dorze to zrozumialem? bo moze ja jestem w bledzie...

    --
    mosciak
    http://kurantowa.it-net.pl/forum/

  • 7. Data: 2003-06-08 15:10:07
    Od: TOMq_ <T...@n...spam.poczta.onet.pl>

    mosciak <m...@p...onet.pl> w <bbtpbj$fuf$1@szmaragd.futuro.pl> napisał(a):

> [...]
    > impuls.
    >
    > dorze to zrozumialem? bo moze ja jestem w bledzie...

    Dlatego wlasnie (chyba) obsluguje centrale tpsa gdzie jest identyfikacja
    numeru abonenta.

    --
    | pozdrawiam TOMq_ | | odpowiadajac na priv |
    | gg: 1335651 | | wytnij no.spam. |

  • 8. Data: 2003-06-08 15:10:20
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    "Marcin Gałat" <m...@p...fm> napisał(a):

    >Podano wczoraj info że netia wprowadza numery 0800 na dostęp do internetu
    >dla użytkowników korzystających z innych operatorów. Jednak nigdzie nie mogę
    >znaleźć jaki to numer? Może ktoś wie?
    tu macie więcje na ten temat info:
    http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=7&id=56221
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214

  • 9. Data: 2003-06-08 15:10:34
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "mosciak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > impuls.
    >
    > dorze to zrozumialem? bo moze ja jestem w bledzie...

    Dobrze zrozumiałeś - działa to poprawnie (0800800822) i jestem zadowolony.
    Dotychczas to nieopłacało mi się łączyć przez Netię (przez ten jeden głupi
    impuls do TePsy). A teraz mam taniej niż w TePsie (chyba 25gr zamiast 31gr i
    jest tu jeszcze naliczanie co 1sek).

    Przy okazji mam pytanie od użytkowników tego callbacka - czy spotykacie sie
    z takim problemem, że połączenie jest ustanawiane na tylko 14,4kbps? Mi sie
    to czasami zdarza i nie wiem gdzie szukać winy. Zaznaczam, że kabelki mam
    raczej bardzo dobrej jakości bo ostatnio łaczę się nawet na 54666 bps, a
    bardzo rzadko schodzi poniżej 50kbps. Po prostu czasami jest te nieszczęsne
    14 kilo. Czy może to być wina obciążenia sieci Netii?

    Pozdrawiam
    the.one

    --
    $w=array(93,81,78,23,88,87,78);
    foreach($w as ${$v[2]}) echo chr($w[3]+${$v[4]}); ...?

  • 10. Data: 2003-06-08 15:10:47
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    "mosciak" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >impuls.
    >
    >dorze to zrozumialem? bo moze ja jestem w bledzie...
    OK, wszystko dobrze zrozumiałeś, to ja się pomyliłem. podobno kiedyś
    wp miało zrobić neta przez 0800 tak jak ja to opisywałem ale coś chyba
    nie wyszło.
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214