    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ceny łącz dla biznesu
    Date: Mon, 26 Nov 2007 15:09:15 +0100

    m...@7...com pisze:
    > Witam wszystkich,
    >
    > zamierzamy w firmie przenegocjować warunki łącz z naszymi dostawcami
    > netu i w związku z tym mam pytanie ile się obecnie płaci za łącze typu
    > crowley / futuro.
    > Dla przykładu powiem, że nam Crowley liczy za 1Mb (symetryczne,
    > gwarantowane) 829,00 PLN brutto. Lokalizacja - Kraków.
    > Wiadomo, że nowym klientom zawsze proponowane są lepsze warunki więc
    > przypuszczam, że słono przepłacamy za to cudo. Będę wdzięczny za
    > informacje.
    >
    > Pozdrawiam, PM
    podejrzewam ze to jakis ichni Wimax, roznica w cenie miedzy 1-2 Mb/s nie
    wielka - glownie kosztuje dostep do radiolinii.
    maja ustalone stawki przy jakich im sie zaczyna to zwracac.

    Zaprzyjazniona firma ma z Crowlay w podobnych pieniadzach.
    Kwestia czy uda sie zalapac na jakas promocje - bo czasem jest tak ze
    umowa np. na 12 mc, pierwsze miesiace za 1 zl i srednio wychodzi np. 750
    zl brutto

    W biznesie liczy sie zeby byl dostep ciagly i o dobrych parametrach -
    nie zawsze da sie to zrobic w cenie IDSL'a

    Jakbys bral wieksze lacze np. 20 czy 30Mb/s wowczas mialbys duzo lepsze
    ceny. To zalezy jeszcze od medium transmisji.

    D.