  • 1. Data: 2007-11-26 12:42:31
    Temat: ceny łącz dla biznesu
    Od: m...@7...com

    Witam wszystkich,

    zamierzamy w firmie przenegocjować warunki łącz z naszymi dostawcami
    netu i w związku z tym mam pytanie ile się obecnie płaci za łącze typu
    crowley / futuro.
    Dla przykładu powiem, że nam Crowley liczy za 1Mb (symetryczne,
    gwarantowane) 829,00 PLN brutto. Lokalizacja - Kraków.
    Wiadomo, że nowym klientom zawsze proponowane są lepsze warunki więc
    przypuszczam, że słono przepłacamy za to cudo. Będę wdzięczny za
    informacje.

    Pozdrawiam, PM

  • 2. Data: 2007-11-26 12:50:53
    Temat: Re: ceny łącz dla biznesu
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    m...@7...com pisze:
> [...]
    > Wiadomo, że nowym klientom zawsze proponowane są lepsze warunki więc
    > przypuszczam, że słono przepłacamy za to cudo. Będę wdzięczny za

    Mi jako nowemu klientowi za 2Mbit/s proponowali wstępnie 800zł netto (i
    w tej cenie by to oscylowało). Także zastanów się czy nie wolisz dwa
    razy szybciej za niewiele więcej. Sądzę, że z tym Twoim mega wiele nie
    zejdą.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 3. Data: 2007-11-26 13:18:32
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    m...@7...com pisze:
> [...]
    > Wiadomo, że nowym klientom zawsze proponowane są lepsze warunki więc
    > przypuszczam, że słono przepłacamy za to cudo. Będę wdzięczny za

    cena zalezy od tego ile tych Mbitow bierzesz/chcesz brac. przy 30 w
    gtsie spokojnie za 160 netto bez negocjacji, jak sie poszarpiesz to
    pewnie i za 130 da rade.

  • 4. Data: 2007-11-26 14:09:15
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    m...@7...com pisze:
> [...]
    > Wiadomo, że nowym klientom zawsze proponowane są lepsze warunki więc
    > przypuszczam, że słono przepłacamy za to cudo. Będę wdzięczny za

    podejrzewam ze to jakis ichni Wimax, roznica w cenie miedzy 1-2 Mb/s nie
    wielka - glownie kosztuje dostep do radiolinii.
    maja ustalone stawki przy jakich im sie zaczyna to zwracac.

    Zaprzyjazniona firma ma z Crowlay w podobnych pieniadzach.
    Kwestia czy uda sie zalapac na jakas promocje - bo czasem jest tak ze
    umowa np. na 12 mc, pierwsze miesiace za 1 zl i srednio wychodzi np. 750
    zl brutto

    W biznesie liczy sie zeby byl dostep ciagly i o dobrych parametrach -
    nie zawsze da sie to zrobic w cenie IDSL'a

    Jakbys bral wieksze lacze np. 20 czy 30Mb/s wowczas mialbys duzo lepsze
    ceny. To zalezy jeszcze od medium transmisji.

    D.

  • 5. Data: 2007-11-26 16:03:58
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

[...]

    RE:

    Futuro jako Futuro nie sprzedaje już łączy, jest Netia która czasem (rzadko)
    korzysta z LMDS-ów przejętych po Futuro żeby podłączyć klienta, ale już po
    cenach Netiowych.

    A co do tematu, to cenę masz niezłą. Jak weźmiesz więcej megabitów, to w
    przeliczeniu na jeden megabit dostaniesz lepszą cenę.

    pozdr
    zasiu

  • 6. Data: 2007-11-27 12:32:02
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Nie oplaca sie brac 1Mb/s, bo cena w porownaniu z 2-3Mb/s jest tylko o
    10-30% nizsza.
    Generalnie nie znam Crowleya, ale ostatatnio wzielismy 10Mb/s za 2500 brutto
    od TKT.

    Wlochaty

  • 7. Data: 2007-11-28 13:09:50
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Wlochaty pisze:
> [...]
    > 10-30% nizsza.
    > Generalnie nie znam Crowleya, ale ostatatnio wzielismy 10Mb/s za 2500 brutto

    odbiór własny ?

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2007-11-28 13:58:22
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > odbiór własny ?

    wlasny

    Wlochaty

  • 9. Data: 2007-11-29 13:21:53
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Wlochaty pisze:

    > wlasny
    >
    > Wlochaty

    w takim razie cena jest typowa.

    --
    VoMi7

  • 10. Data: 2007-11-30 08:31:20
    Od: jaki <t...@n...pl>

    VoMi7 pisze:

    > w takim razie cena jest typowa.

    Ile powinny teraz średnio koszotwać 4 Mbity a ile 2Mbity ??