  • 1. Data: 2011-08-17 21:32:43
    Temat: ceny transakcyjne dzialek
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie do doswiadczonych kupujacych dzialki. W najblizszej przyszlosci
    chce kupic dzialke, ale jeszcze nie wiem dokladnie gdzie.
    Lokalizacja w glownej mierze zalezy od ceny jaka bede musial zaplacic.
    Podejrzewam ze ceny ofertowe nijak sie maja do cen transakcyjnych. Macie
    jakis sposob na to? Pewnie dobrym sposobem jest obserwacje gratki itd, ale
    jesli w gre wchodzi kilka lokalizacji to juz jest utrudnione.
    Dzieki za wszelkie wskazowki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-08-17 21:38:27
    Temat: Re: ceny transakcyjne dzialek
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Przepraszam pomylka grupy,
    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2011-08-17 21:41:22
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    adam w <news:j2h50e$14m$1@news.onet.pl>:

    > Mam pytanie do doswiadczonych kupujacych dzialki.

    Działki od dealera sprzedającego z samochodu?

    > Pewnie dobrym sposobem jest obserwacje gratki itd, ale
    > jesli w gre wchodzi kilka lokalizacji to juz jest utrudnione.

    Kilka lokalizacji obskoczysz samochodem...

    > Dzieki za wszelkie wskazowki, pozdrawiam

    Nezamaco

    --
    Tomasz Nycz