    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: cewki - kilka pyta? na kilku przyk?adach
    Date: Wed, 10 Feb 2010 20:52:15 +0100

    W dniu 2010-02-09 00:39, Piotr Gałka pisze:

    > Myślę, że projektując coś się zakładało, coś wychodziło, jak było źle to
    > się zmieniało założenia, wychodziło co innego i powstawał kolejny
    > numerek cewki 7x7.

    Hmm... Czy w takim razie można uznać, że katalog cewek 7x7 lub L-9
    obejmuje pełen zakres najpowszechniejszych zastosowań? Załóżmy na
    przykład, iż mam jakiś stary odbiornik w którym obwód p.cz. wymaga
    wymiany cewki. Dysponuję schematem, na części z czasów Gierka nie ma co
    liczyć. :) Spokojnie idzie coś dobrać czy nawijanie jest jedyną opcją?
    Albo weźmy na przykład ten stary projekt, do którego linka wysłałem
    wcześniej. Gdyby ktoś się uparł na jego złożenie mógłby kupić gotowe
    cewki? BTW autor artykułu zastosował cewki z odbiornika Ara. Teraz już
    chyba wiem dlaczego. To praktycznie to samo radio, pomijając małe
    przeróbki. :)

    http://www.mlodytechnik.pl/archiwum/69-NW-02-Miniatu
    rowy_odbiornik.pdf
    http://www.fonar.com.pl/audio/schematy/radioam_krotk