  • Data: 2005-09-20 22:08:06
    Temat: Re: chello 1Mbps
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ren pisze:

    > pytam poniewaz nie mialam do czynienia z innym niz stale a nie jestem z
    > branzy.
    > jakie wady niesie ze soba brak stalego IP?

    Przede wszystkim generalnie nie możesz udostępniać usług na zewnątrz,
    ftp, http, cokolwiek. Oczywiście można posiłkować się jakimiś
    protezami w rodzaju dyndns, ale to już inna liga. No i z oczywistych
    powodów nie możesz używać identyfikacji na bazie IP w różnych
    usługach.

    > dlaczego na wprost postawione pytanie nie moge uzyskac prostej i
    > rzeczowej odpowiedzi?

    Bo to nie helpdesk.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl