    From: xuesheng <p...@e...fi>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: chrząszcz 0.0.6
    Date: Wed, 10 Feb 2010 10:19:27 -0800 (PST)

    On 10 Lut, 19:29, "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:
    > Dnia Wed, 10 Feb 2010 03:09:18 -0800 (PST), xuesheng napisał(a):

    [...]
    > Bynajmniej nie krytykując Twojego rozwiązaniach chciałem zwrócić
    > uwagę, że bardziej uniksowe byłoby, gdybyś skorzystał z jakiegoś
    > *istniejącego* serwera HTTP; bliższe filozofii Unixa jest składanie
    > z gotowych, samodzielnych klocków.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Waldek

    Dokładnie tak samo ją rozumiemy! ;) Dzięki HTTP zrzuciłem część pracy
    na przeglądarkę, więc moja gra nie musi zawierać jakichś wewnętrznych
    okienek. Oczywiście jeszcze lepiej byłoby, gdyby i sam serwer HTTP był
    gotowy. Wstyd przyznać, nie szukałem nawet. Znam tylko apache'a, chyba
    byłby zbyt ciężki na moje potrzeby. Ten mój serwer jest niewielki,
    znajduje się w pliku src/http/internal_http_server.cc, kod wygląda
    mniej więcej tak:

    if (request == "/ChrzaszczMaze.jar")
    {
    http_response_jar response(connected_socket, "/ChrzaszczMaze.jar",
    "/ChrzaszczMaze.jar");
    response.send();
    }
    else
    if (request == "/META-INF/services/org.xml.sax.driver")
    {

    Rozumie tylko z góry zadaną ilość zapytań (jeden aplet Javy, jeden
    obrazek, kilka dokumentów HTML). Niewiele mnie kosztował, a oceniam,
    że opłacił się. Gra go cały czas updatuje (przez DBus'a). Technicznie
    i tak jestem do przodu w porównaniu z wieloma grami, które mają własne
    systemy przeglądania tekstu ;) Chociaż "chrząszcz" specjalnie grywalny
    nie jest ;(

    Pozdrawiam,
    Paweł Biernacki