    From: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Date: Wed, 23 Nov 2011 13:41:02 +0100

    Dnia 327 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Poszedlem do
    > panstwowej przychodni i co? "Mozemy pana zapisac na listopad", a byl
    > sierpien. To za to kurwa place takie ciezkie pieniadze?

    Się ubezpiecz, będziesz chodził prywatnie, telefon do mnie masz.
    Tylko się pospiesz bo od 26 wypisuje wnioski po nowej taryfie :-)

    A NFZ i tak będziesz łożył i tak, nie ma się co gorączkować.
    To tak jak z mandatami należy je traktować jako podatek drogowy.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl