  • 11. Data: 2014-05-09 10:40:40
    Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 9 May 2014 10:33:23 +0200, Maciek napisał(a):

    > Automat do pierdziawki 1,2-1,6?
    VW -> 1,2 z DSG, pomijam sens

    > A w ogole to Citroen montuje tam prawdziwy automat, czy jakas wydumke
    > bezstopniowa...?
    ZTCW Citroen montuje skrzynie MCP.

    --
    Franc

  • 12. Data: 2014-05-09 11:04:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 May 2014 10:40:40 +0200, Franc napisał(a):

    > ZTCW Citroen montuje skrzynie MCP.

    No to wg mnie w ogole nie ma o czym mowic - to juz bym wolal manuala.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2014-05-09 11:23:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-05-09, o godz. 08:23:02
    Franc <w...@w...pl> napisał(a):

    > Citroen C-Elysee (jakoś się tak to pisze).

    I bliźniaczy Peugeot 301 różniący się zderzakami i światłami.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2014-05-09 12:54:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-09 11:04, Maciek pisze:

    > No to wg mnie w ogole nie ma o czym mowic - to juz bym wolal manuala.

    Ale jeździłeś takim, czy tylko byś wolał?
    Bo ja jeździłem lata całe i jeżdżę dalej.
    Ma swoje wady i zalety, ale z pewnością wady nie umywają się do wad manuala.

    --
    MN

  • 15. Data: 2014-05-09 13:29:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 May 2014 12:54:06 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Ale jeździłeś takim, czy tylko byś wolał?
    > Bo ja jeździłem lata całe i jeżdżę dalej.
    > Ma swoje wady i zalety, ale z pewnością wady nie umywają się do wad manuala.

    Jezdze na co dzien automatem, ale normalnym, hydraulicznym i jestem bardzo
    zadowolony. Natomiast do wynalazkow w stylu skrzyn zautomatyzowanych nie
    mam przekonania i nie podoba mi sie ich sposob pracy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2014-05-09 13:55:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-09 13:29, Maciek pisze:

    > Jezdze na co dzien automatem, ale normalnym, hydraulicznym i jestem bardzo
    > zadowolony. Natomiast do wynalazkow w stylu skrzyn zautomatyzowanych nie
    > mam przekonania i nie podoba mi sie ich sposob pracy.

    Też jeżdżę głównie automatami hydrokinetycznymi. Są przyjemniejsze,
    jednak zautomatyzowane manuale też są ok. Na przykład nie dają poślizgu
    na sprzęgle więc potrafią spalać mniej paliwa.

    --
    MN

  • 17. Data: 2014-05-09 19:39:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-05-09 10:33, Maciek pisze:

    > A w ogole to Citroen montuje tam prawdziwy automat, czy jakas wydumke
    > bezstopniowa...?

    A ktoś jeszcze na europejski rynek produkuje "zwykłe" automaty?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2014-05-09 23:11:38
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 09 May 2014 00:42:59 +0200, AL wrote:

    > dostepnego tak wlasciwie na rynkach, delikatnie mowiac, niebogatych
    > https://www.youtube.com/watch?v=BACKhW8ot00

    Panowie, a powiedzcie mi proszę, co oni tam instalują za "suszarki" z
    przodu w '38 filmu? Do czego to służy?

    Tomek

  • 19. Data: 2014-05-10 07:46:51
    Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budz.etowego samochodu
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-05-09 23:11, Tomasz Stiller pisze:

    > Panowie, a powiedzcie mi proszę, co oni tam instalują za "suszarki" z
    > przodu w '38 filmu? Do czego to służy?

    To wentylatory - po zjeździe z toru zapewniają przepływ powietrza przez
    przednie hamulce - do czasu ostygnięcia.

  • 20. Data: 2014-05-10 08:14:57
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-05-09 19:39, LEPEK wrote:

    > A ktoś jeszcze na europejski rynek produkuje "zwykłe" automaty?

    ZF robi bardzo dobre (i super-szybkie) automaty. Przykładowo - autko z
    filmiku poniżej ma "zwykły" 8-biegowy automat tej firmy:

    http://youtu.be/u0sY0gfxJJ4

    --
    Tengu