  • 1. Data: 2014-05-07 12:30:06
    Temat: Porownanie duzych "minivanow"
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Choc po naszemu to sa raczej vany:

    http://www.autoguide.com/auto-news/2014/05/2014-mini
    van-comparison-test-2014-dodge-grand-caravan-vs-2014
    -toyota-sienna-vs-2014-honda-odyssey.html

    Grand Carava, Sienna i Odyssey.

    Moze sie komus przyda, czesto ludzie pytaja tu o duze samochody dla
    rodziny.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-05-07 21:51:23
    Temat: Re: Porownanie duzych "minivanow"
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2014-05-07 12:30, Maciek wrote:

> [...]
    -toyota-sienna-vs-2014-honda-odyssey.html

    > Grand Carava, Sienna i Odyssey.
    >
    > Moze sie komus przyda, czesto ludzie pytaja tu o duze samochody dla

    Auto moich marzeń. Dla naszej piątki jak znalazł. Boje się tylko, że
    będę lał .. i lał .. i lał .. a dzieciaki chcą też konsole, gry, rowery
    i inne duperele.

    --
    tyran

  • 3. Data: 2014-05-07 23:10:10
    Od: "minipol" <m...@p...pl>

    > Auto moich marzeń. Dla naszej piątki jak znalazł. Boje się tylko, że będę
    > lał .. i lał .. i lał .. a dzieciaki chcą też konsole, gry, rowery i inne
    > duperele.

    ideał to Sienna z silnikiem 2.4 LPG hybryda
    paliłby109l w trasie i 16 w mieście, zyć nie umierać

  • 4. Data: 2014-05-08 00:52:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 May 2014 23:10:10 +0200, minipol napisał(a):

    > ideał to Sienna z silnikiem 2.4 LPG hybryda
    > paliłby109l w trasie i 16 w mieście, zyć nie umierać

    I by nie jechal.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2014-05-08 18:00:07
    Od: "minipol" <m...@p...pl>

    > I by nie jechal.

    hybryda turbo z takiej pojemności da się bez większego kłopotu uzyskać 250KM
    a to już wystarczy do
    sprawnego poruszania 2-tonowego klocka

  • 6. Data: 2014-05-08 20:11:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 May 2014 18:00:07 +0200, minipol napisał(a):

    > hybryda turbo z takiej pojemności da się bez większego kłopotu uzyskać 250KM
    > a to już wystarczy do
    > sprawnego poruszania 2-tonowego klocka

    A, o to chodzi. Myslalem, ze napisales zartobliwie o hybrydzie
    benzynowo-gazowej ;)

    Sienna chyba na razie nie wystepuje z napedem hybrydowym, ale pewnie i taka
    sie pojawi. poki co zwykle 3.5 l V6 z instalacja gazowa popycha ten wozek
    calkiem zwawo, a spalanie gazu jest dosc rozsadne (o ile wiem jakies
    18/100).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl