  • 21. Data: 2014-05-13 20:36:15
    Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-05-10 08:14, Tengu pisze:

    > ZF robi bardzo dobre (i super-szybkie) automaty. Przykładowo - autko z
    > filmiku poniżej ma "zwykły" 8-biegowy automat tej firmy:
    >
    > http://youtu.be/u0sY0gfxJJ4

    O!
    Ale ten zmieniał tylko sześć...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2014-05-13 21:49:58
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-05-13 20:36, LEPEK wrote:

    > O!
    > Ale ten zmieniał tylko sześć...

    Bo są dwa nadbiegi :)

    http://youtu.be/CSbohM291-o?t=1m

    --
    Tengu

  • 23. Data: 2014-05-13 21:59:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 May 2014 08:14:57 +0200, Tengu napisał(a):

    > ZF robi bardzo dobre (i super-szybkie) automaty. Przykładowo - autko z
    > filmiku poniżej ma "zwykły" 8-biegowy automat tej firmy:
    >
    > http://youtu.be/u0sY0gfxJJ4

    Fajnie zasuwa.

    LEPEK napisał:
> [...]

    A dlaczegozby nie, skoro sa najlepsze?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2014-05-14 23:45:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 21:49, Tengu pisze:

    > Bo są dwa nadbiegi :)
    >
    > http://youtu.be/CSbohM291-o?t=1m

    Pierdo****y, 260 km/h i 4500 obr/min :D

    Pozdr

  • 25. Data: 2014-05-14 23:47:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 21:59, Maciek pisze:

    > A dlaczegozby nie, skoro sa najlepsze?

    Właśnie doczytałem, że m.in. Kia Picanto i Opel Corsa.

    Pozdr,

  • 26. Data: 2014-05-15 15:38:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 00:42, AL pisze:
    > dostepnego tak wlasciwie na rynkach, delikatnie mowiac, niebogatych
    > https://www.youtube.com/watch?v=BACKhW8ot00

    "budżetowy"... Czy Wy czasem się zastanawiacie nad tym co piszecie? Jak
    niby rozumieć to pojecie "budżetowy"?

  • 27. Data: 2014-05-15 15:54:11
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-15 15:38, Trybun wrote:

    > "budżetowy"... Czy Wy czasem się zastanawiacie nad tym co piszecie? Jak
    > niby rozumieć to pojecie "budżetowy"?

    tak samo jak to:
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,13615
    496,Budzetowy_iPhone_trafi_do_sprzedazy_tego_lata___
    spekulacje_.html

  • 28. Data: 2014-05-15 19:14:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 15:54, AL pisze:

    > tak samo jak to:
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,13615
    496,Budzetowy_iPhone_trafi_do_sprzedazy_tego_lata___
    spekulacje_.html

    Poza głupawym tytułem artykułowi nie mam nic do zarzucenia. Mam
    propozycję do wszystkich "Budżetowców", "Długo łykendowców" itd. przed
    autoryzowaniem swoim nickiem takich określeń zastanówcie się czy takie
    płynące z medialnego ogłupiacza idiotyczne terminy potraficie sensownie
    zdefiniować.

  • 29. Data: 2014-05-16 11:41:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-15 19:14, Trybun wrote:

> [...]
    > autoryzowaniem swoim nickiem takich określeń zastanówcie się czy takie
    > płynące z medialnego ogłupiacza idiotyczne terminy potraficie sensownie

    budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie)

    C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo
    zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie.
    Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow (zamiast
    uzyc wyrazenie 'tanie aukta klasy kompakt' uzywa sie potocznie budzetowe
    - jezyk ewoluuje i nie powstymasz tego)

  • 30. Data: 2014-05-16 12:59:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-05-16 11:41, AL pisze:

    > jezyk ewoluuje i nie powstymasz tego

    Ale czasami wyrzygać się można, jak się czyta np. "ekskluzywny wywiad" z kimś kto się
    na czymś "fokusuje".

    --
    JW