  • Data: 2017-09-18 16:49:41
    Temat: Re: co my tu widzimy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup
    Am 18.09.2017 um 16:20 schrieb Michal Jankowski:

    >Po prostu kitaje piszą, co im się chce. To normalny transceiver na 2m
    >i 70cm. GSM tylko dla picu piszą. Ma radio FM i nic więcej.

    Na filmie to raczej normalny telefon GSM widac.
    Klawiatura, ekran, dwa gniazda na karte.
    Z funkcja PTT przez dodatkowa aplikacje.

    Ale z pierwotnego linku
    https://www.alibaba.com/product-detail/GSM-two-way-r
    adio-handheld-WCDMA_60650406518.html?spm=a2700.77248
    57.main07.1.2bd139756AW01q&s=p

    Normalny transceiver ? z gniazdem SIM ?

    J.