  • 1. Data: 2010-10-19 19:53:38
    Temat: co nowego w temacie dzików i ew odszkodowań?
    Od: Piter <e...@f...pl>

    Noc. Droga Wawa Gdańsk, znaku kozicy na 99% nie było, lasu też.
    Policja była, Straż też. Pisali obaj coś długo. Nic nie dali.

    Do kogo można spróbować uderzyć? Ubezpieczyciela nadleśnictwa|okregu
    łowieckiego?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2010-10-19 20:45:26
    Temat: Re: co nowego w temacie dzików i ew odszkodowań?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Piter" <e...@f...pl> napisał

    > Do kogo można spróbować uderzyć? Ubezpieczyciela nadleśnictwa|okregu
    > łowieckiego?

    Likwidujesz szkode ze swojej polisy AC. Jak jej nie masz to ze swojego
    konta w banku.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-10-19 21:41:47
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Hinek pisze tak:

    > Likwidujesz szkode ze swojej polisy AC. Jak jej nie masz to ze
    > swojego konta w banku.

    Tak to każdy potrafi hehe :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2010-10-19 22:15:24
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Piter" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak to każdy potrafi hehe :)

    w takim razie zazalenie do konia ;)

  • 5. Data: 2010-10-20 01:12:41
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** emes pisze tak:

    > w takim razie zazalenie do konia ;)

    nie życzę nikomu zderzenia z taką bestią

    życzę najechania jako drugi ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2010-10-20 15:57:39
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    http://www.odzyskaj.info/viewtopic.php?id=562
    tu sobie poczytaj.
    W moim przypadku skończyło się na AC, bo zarządca drogi (Kraków) puścił mnie
    na drzewo i bez sądu nie będzie gadał.
    W sądzie, jak to w sądzie. Zapłacić trzeba, zmarnować kilka albo więcej dni
    na załatwianie, a wynik niepewny.
    Jacek