  • 1. Data: 2010-04-04 21:03:38
    Temat: co to jest za uklad?
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Witam ponownie. Pisze jeszcze raz w sprawie minikoparki. Robiac przeglad
    wpadlem na uklad ktory prawdopodobnie bedzie kwalifikowal sie do wymiany.
    Czy ktos moglby mi pomoc w odpowiedzi na pytanie coz to jest i do czego
    sluzy?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5879424618
    8a101e.html

    Z gory bardzo dziekuje.
    Michal

  • 2. Data: 2010-04-04 21:11:56
    Temat: Re: co to jest za uklad?
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-04 21:03, michal999 pisze:
> [...]
    > wpadlem na uklad ktory prawdopodobnie bedzie kwalifikowal sie do
    > wymiany. Czy ktos moglby mi pomoc w odpowiedzi na pytanie coz to jest i

    jakbym miał strzelać to postawiłbym na regulator napięcia.

  • 3. Data: 2010-04-05 22:47:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Apr 2010 21:03:38 +0200, michal999 wrote:
> [...]
    >wpadlem na uklad ktory prawdopodobnie bedzie kwalifikowal sie do wymiany.
    >Czy ktos moglby mi pomoc w odpowiedzi na pytanie coz to jest i do czego

    Diesel czy benzyna ? Wyglada jak uklad zaplonowy, ale lepiej by bylo
    gdys powiedzial do czego to podlaczone bylo.

    J.

  • 4. Data: 2010-04-07 16:40:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    J.F. pisze:

    > Diesel czy benzyna ? Wyglada jak uklad zaplonowy, ale lepiej by bylo
    > gdys powiedzial do czego to podlaczone bylo.

    Radiator ma jak regulator napiecia.

    KJ