  • 11. Data: 2010-07-24 17:30:37
    Temat: Re: co to za ?migant?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jfvl46la3oivtgshp2e2k0tma4321rrek4@4ax.com...

    >> ktora z nich to ta ultima?
    > A którą sobie życzysz :)

    Powinienes odpisac, ze pomylilem grupy bo zwracam uwage nie na to co trzeba
    ;)

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-07-24 17:31:50
    Temat: Re: co to za śmigant?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
> [...]
    maszyna-w-polsce.html
    > O, fajnie. dzieki panowie. No ladnie, zdaje sie ze to fura
    > nalezaca do Dziewulskiego. Pozazdroscic kolekcji ;)

    A skad ten stary ubek ma tyle mamony?

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-07-24 17:49:38
    Od: Gregorius <n...@a...pl>

    W dniu 2010-07-24 17:31, P_ablo pisze:

    > A skad ten stary ubek ma tyle mamony?

    Pewnie tantiemy za "07 zgłoś się" dostał :) Znów powtarzają w tv ..

    --
    Gregorius

  • 14. Data: 2010-07-24 21:28:14
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Olek wrote:
> [...]
    jpg

    > http://www.autogen.pl/news-102-ultima-gtr-diabelska-
    maszyna-w-polsce.html

    Pewnie Dziewul kupił sobie nowego resoraka;)

  • 15. Data: 2010-07-24 22:45:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 24 Jul 2010 21:28:14 +0200, nalesnik
    <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    maszyna-w-polsce.html

    > Pewnie Dziewul kupił sobie nowego resoraka;)

    Nie pewnie, tylko kupił i zagadnięty o ściganko, pewnie znów
    będzie babulił, że ma ustawienia na cokolwiek innego :>

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-07-24 22:55:49
    Od: "TomekK" <s...@g...com>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    > Pojazd służb[owy żanet kalety ... ma kobita przewalone, i jak ktoś
    > ją rozpozna - moc się przydaje ;)

    ta, a do baku wlewa laktacyd :D

  • 17. Data: 2010-07-25 09:44:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Jul 2010 17:30:09 +0200, MZ wrote:

    >Eeetam, kiepska widoczność do tyłu :D

    A po co w takim samochodzie patrzec do tylu ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-07-25 09:53:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Jul 2010 17:31:50 +0200, P_ablo wrote:
    >Użytkownik "elmer radi radisson"
    >
    >A skad ten stary ubek ma tyle mamony?

    Widac nie taki glupi, nawet jesli ubek.

    Choc wyglada na to ze zadowala sie panstwowymi pieniedzmi:
    http://orka.sejm.gov.pl/osw4.nsf/web/074

    J.

  • 19. Data: 2010-07-25 20:16:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-25 09:53, J.F. pisze:

    > Widac nie taki glupi, nawet jesli ubek.

    Nie ma żadnej weryfikacji takich oświadczeń?
    Dom 215 mkw = 400000 zł, czyli niecałe 550 zł / mkw. Chętnie bym kupił
    za tyle.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2010-07-25 20:27:09
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    >>> http://www.autogen.pl/news-102-ultima-gtr-diabelska-
    maszyna-w-polsce.html

    > Nie pewnie, tylko kupił i zagadnięty o ściganko, pewnie znów
    > będzie babulił, że ma ustawienia na cokolwiek innego :>

    Już to zrobił, dziś widziałem rozmowę w TVN Turbo, w której wypowiadał
    się na temat uczestnictwa w Rage Race. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin