  • Data: 2002-03-28 19:04:39
    Temat: Re: co wy na to?
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak) szukaj wiadomości tego autora

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Wed, 27 Mar 2002 21:19:11 +0000 (UTC), Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak napisał(a):
    >A poważniej - co znaczy hipotetyczna wartość? Kto to będzie ustalał?
    >Przecież urzędowo nie można ustalić wartości CZYJEGOŚ programu.
    Oni moga wszystko ;)
    A co do ustalania wartosci to wezma ceny produktow konkurencyjnych
    i tak np. podatek od Apache bedzie taki jak od IIS, Linuxa jak od
    Windozy(podejrzewam, ze tej najdrozszej ;))
    Jak ktos mi powie, ze mam zaplacic podatek od vima, taki jak
    ludzie placa od M$ Office, to zaplace 20 razy wiecej i powiem, ze o
    tyle razy wiecej jest wart :)
    Ludzie, kto moze niech sie z tego chorego panstwa wyprowadza i
    niech zapomni, ze kiedykolwiek tu mieszkal, wyjdzie to mu tylko
    na zdrowie :)

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]