    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co za Redmi 4A?
    Date: Fri, 20 Dec 2019 14:22:29 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5dfc325d$0$543$6...@n...neostrada.pl

    > Koty i węże nie wylewają w efekcie nieuwagi...
    + Koty i węże nie wylewają w efekcie swej nieuwagi...

    Ta pani:
    1426,indiana-kobieta-zostala-uduszona-przez-potezneg
    o-pytona-w.html
    https://www.tvp.info/45142275/milosniczka-wezy-udusz
    ona-przez-pytona

    była nieuważna, więc wąż wypomniał jej błąd...

    Nawet ja wiem, że taki (siatkowy -- ponoć nazwa wędruje od wzoru na skórze
    układającego się w sieć rybacką) pyton jest milutki, póki nie jest głodny.
    Jak to mówią -- do rany przyłóż... ;) Ale głodny -- potrafi upomnieć się
    o swoje u swego opiekuna. :)

    Ale ja nie żyję z wężownicami i wężami.
    (znam je głównie z netu)

    Wierny niemal jak pies jest ponoć pyton tygrysi -- ale (niestety) jest dość długi i
    ciężki. ;)
    (zwłaszcza wężownice pytona tygrysiego są długie -- ponoć niemal do 8 metrów)
    Siatkowy chyba może być jeszcze dłuży. Anakonda złośliwa/zielona -- może być
    cięższa i ponoć jest zdecydowanie mniej przyjaźnie nastawiona do ludzi niż pytony...

    -=-

    https://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/ciekawos
    tki,49/jak-to-mozliwe-ze-pyton-pochlonal-czlowieka-z
    dobycz-moze-byc-tak-duza-jak-one-same,262706,1,0.htm

    Niekiedy rozmiar posiłku może zostać źle oceniony. W 2005 roku pyton
    birmański usiłował połknąć całego aligatora na Florydzie. W efekcie
    oba gady straciły życie, ponieważ ciało węża pękło, nie mogąc sobie
    poradzić ze zdobyczą.

    Birmańskie, skalne, siatkowe -- te ponoć mogą zeżreć człowieka. ;)
    Tygrysie i królewskie -- te ponoć przyjaźnią się z ludźmi uczciwie.
    Królewskie są małe -- kieszonkowe.

    Pytony można nawet tresować:
    https://hyperreal.info/news/pyton-albinos-pilnowal-k
    okainy
    niemal jak psy... ;)

    - Kiedy tam weszliśmy, zaraz przy drzwiach czekał na nas ten
    gad, całkiem jak pies wartowniczy. Ku naszemu zaskoczeniu
    znaleźliśmy pod tym wężem 200 g bardzo czystej kokainy, której
    zazdrośnie pilnował. Na podstawie śledztwa możemy powiedzieć,
    że wąż był wytresowany do pilnowania narkotyków - powiedział
    porucznik Luca Delormino.

    --