  • 1. Data: 2019-12-20 00:38:59
    Temat: co za Redmi 4A?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Koty wylały mi wazon wody na telefon. Telefon (ca 2 letni, a może 3?)
    przeżył bez problemu, ale po wyjęciu z opakowki okazało się, że aku dość
    mocno już wybrzuszył tył. Jest sens się z tym babrać czy wymienic na coś
    noweszego? Wymagań nie mam dużych, Redmi 4A mi w zupełności wystarcza.
    Po prawdzie tylko na aparat narzekam, a i to w specyficznym zakresie, bo
    bardzo słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy
    konferencjach. Rozmiar może być taki sam, lub odrobinę wiekszy, ale ma
    wejść w dwucześciowej opakowce do kieszeni takiej typowej biurowej
    koszuli :)

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2019-12-20 03:27:24
    Temat: Re: co za Redmi 4A?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" nSTKF.367309$1...@f...ams1

    > Koty wylały mi wazon wody na telefon.

    Koty i węże nie wylewają w efekcie nieuwagi...
    Musiałeś im jakoś podpaść...

    > bardzo słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy

    Dobre zdjęcia ponoć ,,robi'' Mi Note 10 zwany Mi CC9 Pro -- 108
    megapikseli. ;) Wycropiony detal z obrzeży wygląda jak centralka
    przeciętniaka... ;)

    SD730G -- 8 nm

    -=-

    Teraz poważniej -- jeśli telefon jest sprawny, dlaczego
    nie wymienisz samego akumulatora? Pytam, bo rozglądam
    się za telefonem i chcę poznać upodobania producentów...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-12-20 11:31:25
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > konferencjach. Rozmiar może być taki sam, lub odrobinę wiekszy, ale ma
    > wejść w dwucześciowej opakowce do kieszeni takiej typowej biurowej

    Naturalnym krokiem będzie Redmi 6 (Nie6A Nie 7 za duży)
    Wygląda zacnie i nie ma tego przebrzydłego wycięcia w ekranie.

    Sam mam dobre doświadczenia z 4A i w rodzinie i w kolegach z pracy.

    Nowy Redmi6 kupowałem niedawno za 550 zł z hakiem.

    Wada nie ma amoleda i Alwaysondisplay i pewnie nie ładuje siętak szybko
    jak Galaxy S7 z którym mam porównanie

  • 4. Data: 2019-12-20 13:01:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-20, z <...@...pl> wrote:
    > Naturalnym krokiem będzie Redmi 6 (Nie6A Nie 7 za duży)
    > Wygląda zacnie i nie ma tego przebrzydłego wycięcia w ekranie.

    Tez mi się strasznie to wycięcie nie podoba. Jeszcze bym łyknął takie
    podłużne jak w 6 pro, ale to co jest w 7 czy 8 to obrzydliwość.

    Redmi 6 (4G/64G) widzę w mojej okolicy za 450zł, 6 pro 4/64 za 510zł,
    ale widzę też 7A i wygląda dobrze, ma właściwy wymiar a 2/32 mogę kupić
    za ca 340zł. Jakies mocne przeciwskazania?

    Przeżyje, ale jeszcze się rozglądam.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-12-20 14:22:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5dfc325d$0$543$6...@n...neostrada.pl

    > Koty i węże nie wylewają w efekcie nieuwagi...
    + Koty i węże nie wylewają w efekcie swej nieuwagi...

    Ta pani:
    1426,indiana-kobieta-zostala-uduszona-przez-potezneg
    o-pytona-w.html
    https://www.tvp.info/45142275/milosniczka-wezy-udusz
    ona-przez-pytona

    była nieuważna, więc wąż wypomniał jej błąd...

    Nawet ja wiem, że taki (siatkowy -- ponoć nazwa wędruje od wzoru na skórze
    układającego się w sieć rybacką) pyton jest milutki, póki nie jest głodny.
    Jak to mówią -- do rany przyłóż... ;) Ale głodny -- potrafi upomnieć się
    o swoje u swego opiekuna. :)

    Ale ja nie żyję z wężownicami i wężami.
    (znam je głównie z netu)

    Wierny niemal jak pies jest ponoć pyton tygrysi -- ale (niestety) jest dość długi i
    ciężki. ;)
    (zwłaszcza wężownice pytona tygrysiego są długie -- ponoć niemal do 8 metrów)
    Siatkowy chyba może być jeszcze dłuży. Anakonda złośliwa/zielona -- może być
    cięższa i ponoć jest zdecydowanie mniej przyjaźnie nastawiona do ludzi niż pytony...

    -=-

    https://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/ciekawos
    tki,49/jak-to-mozliwe-ze-pyton-pochlonal-czlowieka-z
    dobycz-moze-byc-tak-duza-jak-one-same,262706,1,0.htm

    Niekiedy rozmiar posiłku może zostać źle oceniony. W 2005 roku pyton
    birmański usiłował połknąć całego aligatora na Florydzie. W efekcie
    oba gady straciły życie, ponieważ ciało węża pękło, nie mogąc sobie
    poradzić ze zdobyczą.

    Birmańskie, skalne, siatkowe -- te ponoć mogą zeżreć człowieka. ;)
    Tygrysie i królewskie -- te ponoć przyjaźnią się z ludźmi uczciwie.
    Królewskie są małe -- kieszonkowe.

    Pytony można nawet tresować:
    https://hyperreal.info/news/pyton-albinos-pilnowal-k
    okainy
    niemal jak psy... ;)

    - Kiedy tam weszliśmy, zaraz przy drzwiach czekał na nas ten
    gad, całkiem jak pies wartowniczy. Ku naszemu zaskoczeniu
    znaleźliśmy pod tym wężem 200 g bardzo czystej kokainy, której
    zazdrośnie pilnował. Na podstawie śledztwa możemy powiedzieć,
    że wąż był wytresowany do pilnowania narkotyków - powiedział
    porucznik Luca Delormino.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-12-20 15:43:28
    Od: z <...@...pl>

    > Tez mi się strasznie to wycięcie nie podoba. Jeszcze bym łyknął takie
    > podłużne jak w 6 pro,

    Przyjacielu! Mam tak samo. Już myślałem ze jakiś dziwny jestem ;-)

    Testowałem przez 2 miesiące Galaxy A40. (znaczy żona)
    Rozmiar fajny, amoled... trochę droższy bez AOD (Żenada)
    Ale ma cholerną jedną wadę dla osoby dużo rozmawiającej.

    Czujnik zbliżeniowy jest umieszczony pod ekranem w górnej części i jest
    wielkości paznokcia. Niby nowoczesność tylko działa gorzej. Znaczy
    trzeba trzymać naprawdę przyciskając do głowy żeby się ekran nie włączył.
    Mi tam nie przeszkadzało ale żonie OKRUTNIE (tak był w serwisie były
    wymieniane nawet części i wgrywany nowy soft) To nie wada to CECHA ;-)

  • 7. Data: 2019-12-21 00:17:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Dec 2019 12:01:55 GMT, w <TK2LF.371077$1N2.109926@fx21.ams1>, Marcin
    Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > a 2/32 mogę kupić
    > za ca 340zł. Jakies mocne przeciwskazania?

    2GB to obecnie raczej dramatycznie przymało

  • 8. Data: 2019-12-21 02:53:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-20, z <...@...pl> wrote:

    > Przyjacielu! Mam tak samo. Już myślałem ze jakiś dziwny jestem ;-)
    >
    > Testowałem przez 2 miesiące Galaxy A40. (znaczy żona)

    Też obrzydliwy i w dodatku duży i jeszcze Samsung :)

    W tej chwili skłaniam się mocno ku 7A. Trochę za duży i za ciązki, ale
    ma co potrzebuję a cenowo przyjazny.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-12-21 14:54:02
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    > słabo robi zdjęcia ekranów na różnych prezentacjach czy
    > konferencjach

    Są przejściówki (acz nic-nie-wiem!), sygnał podkradasz, i "skanujesz"
    zrzut ekranu już /directly/ cyfrowo, a nie do g*nianego *.jpg-a...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 10. Data: 2019-12-21 18:00:07

    > i w dodatku duży

    A40? Miałeś w ręku? Długi? ;-) ale wąski ;-) i w moich małych rączkach
    "pianisty" :-) leżał nadzwyczaj dobrze ;-)