  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: co zamiast transoptora?
    Date: Tue, 23 Nov 2010 09:01:16 +0100

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:icekoa$6v4$1@news.onet.pl...

    > maximum @ 1 Mbps for 3.3 V operation.
    > stosować ze względu na generowane >zakłócenia. Nie przejmuj się, tylko rób
    > swoje - u mnie sprawdza się od lat w bardzo odpowiedzialnych
    > rozwiązaniach.
    >
    > Witam.
    > Na pewno spróbuję. Chociaż właśnie głównym powodem są zakłócenia od
    > falowników.

    Zobacz tu:
    http://www.bibinet.pl/pdfy/bk12_rap.pdf
    na stronie 13.

    Garby w okolicy 400MHz i 800MHz pochodzą według mnie od ADuM1301 (3 kanały).

    Izolacji nie bocznikowałem żadnym kondensatorem, który by tłumił generowane
    w ADuM zakłócenia więc wygląda na to, że one same w sobie są poniżej normy.
    AD zrobił później scalaki z izolacją nie tylko sygnałów ale też napięcia i
    te według ich noty aplikacyjnej przekraczają normy pewnie o 20dB lub więcej
    (nie pamiętam dokładnie).

    Uważam, że zakłócenia od ADuM to jest osobna sprawa od zakłóceń od
    falowników. Jak każde będzie OK to i razem będą OK.
    P.G.