  • Data: 2009-02-06 11:43:27
    Temat: Re: codzienne telefony z zaproszeniami w TP
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 19:33:29 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Zacznij od najprostszego rozwiązania - spytaj się skąd dostali numer,

    Zawsze odpowiadają,że z książki telefonicznej, co wydaje mi się być
    wierutnym kłamstwem. Podejrzewam, że to albo TP sprzedaje bazy danych ze
    swoimi abonentami, albo ktoś te bazy stamtąd wykradł.
    Swoje podejrzenie opieram na tym, że dawniej tele-spamerzy gdy dzwonili,
    to znali tylko dane mojej żony, która formalnie jest właścicielem linii
    telefonicznej, a nic nie wiedzieli o mnie.
    Natomiast wczoraj zadzwoniła do mnie jakaś tele-spamerka, która znała
    dane zarówno mojej żony, jak i moje.
    Kluczem do tej zagadki może być fakt, że swego czasu aby móc we dwójkę
    korzystać z odliczenia na internet, zleciliśmy w TP, by faktury za
    telefon były wystawiane na nas oboje.
    Sądzę więc, że w ręce spammerów dostała się baza osób, na które
    wystawiane są faktury. Wskazywałby na to także fakt, że podczas rozmowy
    z tele-spamerką w pewnym momencie wywnioskowałem, że - jakkolwiek
    później się tego wyparła - posiada ona moje *pełne dane adresowe*, a nie
    tylko te, umieszczone w książce telefonicznej!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof