  • 11. Data: 2009-12-23 14:45:16
    Temat: Re: crash test moto vs samochod - robia to w polsce
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-23, trud <t...@o...eu> wrote:
> [...]
    ista_bez_szans.html

    > Tylko po co?

    Moze zeby uswiadomic bezmozgom jak dla motocyklisty (jadacego nawet przepsiowo)
    moze skonczyc sie np. wymuszenie pierwszenstwa.

    Bo teraz to wyglada tak:
    "zginal motocyklista, prawdopodobnie kierowca samochodu wymusil pierwszenstwo"
    Glos ludu mowi "musial zapierdalac grubo ponad 200 jak nie 300 bo gdyby
    jechal przepisowo to na pewno by zyl"

    Wlasnie po to...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2009-12-23 16:49:06
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Oho... Szykuje sie zimowy flejm?

    Zapeszyłeś chyba ;)

    --

    Dawid

  • 13. Data: 2009-12-23 16:56:12
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > Glos ludu mowi "musial zapierdalac grubo ponad 200 jak nie 300 bo gdyby

    Amen
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 14. Data: 2009-12-23 17:25:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    RadoslawF pisze:

    > Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
    > to uważałem za motocykl. Ale widać są inne teorie.

    Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne
    jakie prawo jazdy ma manekin.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-12-23 17:50:54
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-23 18:25, Użytkownik Kuczu napisał:

    > Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne
    > jakie prawo jazdy ma manekin.

    Generalnie motocykl z wyjętym silnikiem motocyklem pozostaje.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-12-24 11:38:22
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 23 Dec, 17:50, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Generalnie motocykl z wyjętym silnikiem motocyklem pozostaje.

    Genealnie niezle chapnal dzide na tym filmiku!

    Marcepan

  • 17. Data: 2009-12-24 12:16:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne
    > jakie prawo jazdy ma manekin.

    Generalnie manekin nie poruszal sie po drodze publicznej, tylko po
    posesji, wiec mu prawo jazdy nie jest potrzebne

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 18. Data: 2010-01-06 14:43:35
    Od: Masło <s...@S...pl>

    AZ pisze:

    > Dawno to juz bylo :-)

    Jeśli pół roku temu to "dawno" to się zgodzę.
    Ten test był robiony w lecie zeszłego roku :)
    Pozdro.

  • 19. Data: 2010-01-06 14:47:42
    Od: Masło <s...@S...pl>

    Kuczu pisze:

    > To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

    > Poszedl na Allegro.

    Wcale nie.
    Silnik z tego GS-a poszedł do studentów SiMR-u Politechniki Warszawskiej.
    Wykorzystali go do budowy samochodu na potrzeby studenckich wyścigów :)
    Pozdro.