  • Data: 2017-02-05 20:10:16
    Temat: Re: [cross] a nie mówiłem
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2017 o 22:58, BaSk pisze:

    > Hej, weź i policz ten czas rzetelnie...

    Nie pisałem o tym konkretnym przypadku a ogólnie.
    Wiele razy słyszałem w radio (bo TV nie oglądam raczej) radosny
    komunikat w rodzaju "super dotacje na super zasadach ! Super pomagamy !".

    Nawet moja mama, która ma już swoje lata nie raz mi mówiła "widziałam w
    TV, że teraz to można dostać dotację, wiesz może sprawdź !".

    Sprawdzam - a tam "termin naboru mija jutro". (przypadek autentyczny -
    informacja w radio w piątek - koniec naboru w poniedziałek :)

    Ale - gdyby to było tak, że "czekam na cud" i sam nic nie robię.
    Ile to ja godzin spędziłem parę razy, żeby doszukać jakichś szczegółów
    dotyczących naboru na taki czy sraki program.

    "Dokładne dane wkrótce" - oznajmia strona internetowa.
    I faktycznie - po jakimś czasie komunikat jest.
    O tym, że termin mija za tydzień albo dwa.
    No, to musiałbym nie mieć nic do roboty, żeby w takim tempie sobie
    przygotowywać kupę papierologii.