  • 1. Data: 2017-02-01 17:39:55
    Temat: [cross] a nie mówiłem
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    http://programuj.gov.pl/

    trzy sprawy:
    - pis jednak ma jaja, nie boi się owijać w bawełnę
    - mamy oficjalnie rozpoczętą wojnę abiturienckich liderów popis/eu z
    frajerami
    - widać wyraźnie czyj nurt reprezentuje wspólnota liderów popis/eu

  • 2. Data: 2017-02-01 18:19:30
    Temat: Re: [cross] a nie mówiłem
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    teraz teoria spiskowa, radykałowie tuska sprzedali nas elektroników,
    aby wolność zatrudniła liderów kodowania w modelu zmiennej
    pomocniczej... chętnie bym o tym pogadał, to taki ciekawy temat...

  • 3. Data: 2017-02-01 21:29:29
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-02-01 o 18:19, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > nas elektroników
    przegiąłeś

  • 4. Data: 2017-02-02 07:35:21
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    "ARP koncentruje się na nowoczesnych sektorach przemysłu 4.0, takich jak
    gry wideo, przemysł kosmiczny, automatyka i robotyka."

    KURWA, PRZEMYSŁ KOSMICZNY ! :)))

    Jedyne, co w tym pierdolniku jest kosmiczne, to burdel...
    No sorry, ale innymi słowy nie jest adekwatnie.

    Wszystko to ślicznie wygląda w TV oraz na grafikach w internecie.
    Kiedy zaczniesz się interesować konkretami okazuje się, że

    - szczegółowe informacje o naborach pojawiają się w terminie "2 dni
    przed zamknięciem"
    W tym konkretnym przypadku "Nabór Pomysłów trwa od dnia 23.12.2016 do
    dnia 30.01.2017". Czyli tydzień :)

    Ciekawy jest ten zapis regulaminu :

    "3. W przypadkach rażącego naruszenia Regulaminu lub Umowy
    Akceleracyjnej, Organizator będzie uprawniony do definitywnego
    przejęcia, w tym rozporządzenia, Prawami Własności Intelektualnej
    przeniesionymi na Organizatora tytułem zabezpieczenia, w celu
    zaspokojenia wierzytelności Organizatora powstałych wskutek naruszenia
    Regulaminu lub Umowy Akceleracyjnej i nie będzie zobowiązany do zwrotu
    tych praw do Zespołu lub Uczestników."

    Jednym słowem - może "na świecie" warto by wziąć w tym udział.
    U nas... byłbym bardzo ostrożny.

    W ogóle tematyka wszelkich "dotacji" jest ciekawa, i jak zwykle w PL :
    "specyficzna"... Za to bardzo ładnie nadająca się do pokazywanie jak to
    "wspieramy i pomagamy".

    Osobiście, zamiast cudnych konkursów i dotacji wolałbym wypieprzenie 50%
    durnych przepisów. O zracjonalizowaniu poziomu kosztów pracy nie
    wspominam nawet, bo to jest takie Sci-Fi u nas, że STAR WARS przy tym to
    dokument.

  • 5. Data: 2017-02-02 14:31:13
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > przegiąłeś

    Zaraz przegiął... Leków zabrakło, nie wziął, cała tajemnica.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 6. Data: 2017-02-02 14:49:10
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > - szczegółowe informacje o naborach pojawiają się w terminie "2 dni przed
    > zamknięciem"

    Jak ze wszystkim u nas. Darmowa komunikacja, to się dowiadujemy wieczorem,
    kiedy już nic nie zorganizujemy i nie wykorzystamy.
    Za to o świętach, czy o Godach, czy Wielkiej Nocy, pierdolą juz conajmniej
    miesiąc naprzód, niszcząc tym samym atmosferę.

> [...]
    > Uczestników."
    >

    > Jednym słowem - może "na świecie" warto by wziąć w tym udział.

    Ciekawe co sąd na to w temacie klauzul niedozwolonych?
    Ja bym to rozegrał, ale na moich warunkach, albo zagramy, albo mogą się
    podetrzeć.
    To znów konkurs, gdzie ktoś ogłasza, dajmy na to, konkurs na logo metra, czy
    co tam... Szereg warunków, a na koniec, nagroda 10 tysięcy, albo mniej i
    bujaj wory gościu, bo resztę, to my kasę będziemy z tego doić, a tobie nawet
    na srajtaśmę nie damy.

    > W ogóle tematyka wszelkich "dotacji" jest ciekawa, i jak zwykle w PL :
    > "specyficzna"... Za to bardzo ładnie nadająca się do pokazywanie jak to
    > "wspieramy i pomagamy".

    A nie wspomagają? Prezesów swoich, krewnych-i-znajomych Królika, itd? Nie
    wspomagają? :P

    > Osobiście, zamiast cudnych konkursów i dotacji wolałbym wypieprzenie 50%
    > durnych przepisów. O zracjonalizowaniu poziomu kosztów pracy nie

    Strasznie delikatny jesteś, tylko 50%? Ja bym wywalił 100% durnych,
    zostawiajac tylko te rzeczywiście dobre. No, ale pociotkowie i kuzyni by się
    nie obłowili wtedy... Ja w każdym razie mam wrażenie, że zostawienie
    tworzenia prawa samemu parlamentowi, to niezbyt dobry krok, bo nie ma nad
    tym wtedy żadnej kontroli. Tylko kto z zewnątrz (np. jakaś specjalna Rada
    Legislacyjna, czy Zamek Królowej Śniegu, obojętnie, byle w dobro narodu) by
    to miał pilnować i jak to robić?

    > wspominam nawet, bo to jest takie Sci-Fi u nas, że STAR WARS przy tym to
    > dokument.

    Heh... Już 30 lat temu chyba Fronczewski w jakimś kabarecie mówił, tak, to
    jeszcze komuna była, że "...cyrk ma być tylko w cyrku, wszędzie indziej ma
    być normalnie". I tym kwaśnym akcentem zakończę posta...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 7. Data: 2017-02-02 20:27:31
    Temat: Re: [cross] a nie mówiłem - konkurs
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzieje się tyle ciekawych rzeczy...

    w związku z tym ogłaszam konkurs - płacę 15 PLN na kebaba na paypal

    dla osoby która wskaże mi optymalny styl do phpbb na mojej stronie

    o wspólnocie europejskiej: http://dupostrzelcommowimynie.eu/

  • 8. Data: 2017-02-02 22:58:28
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-02-02 o 07:35, sundayman pisze:
    > W tym konkretnym przypadku "Nabór Pomysłów trwa od dnia 23.12.2016
    > do dnia 30.01.2017". Czyli tydzień :)

    Hej, weź i policz ten czas rzetelnie...

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 9. Data: 2017-02-05 20:10:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2017 o 22:58, BaSk pisze:

    > Hej, weź i policz ten czas rzetelnie...

    Nie pisałem o tym konkretnym przypadku a ogólnie.
    Wiele razy słyszałem w radio (bo TV nie oglądam raczej) radosny
    komunikat w rodzaju "super dotacje na super zasadach ! Super pomagamy !".

    Nawet moja mama, która ma już swoje lata nie raz mi mówiła "widziałam w
    TV, że teraz to można dostać dotację, wiesz może sprawdź !".

    Sprawdzam - a tam "termin naboru mija jutro". (przypadek autentyczny -
    informacja w radio w piątek - koniec naboru w poniedziałek :)

    Ale - gdyby to było tak, że "czekam na cud" i sam nic nie robię.
    Ile to ja godzin spędziłem parę razy, żeby doszukać jakichś szczegółów
    dotyczących naboru na taki czy sraki program.

    "Dokładne dane wkrótce" - oznajmia strona internetowa.
    I faktycznie - po jakimś czasie komunikat jest.
    O tym, że termin mija za tydzień albo dwa.
    No, to musiałbym nie mieć nic do roboty, żeby w takim tempie sobie
    przygotowywać kupę papierologii.

  • 10. Data: 2017-02-05 23:02:12
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-02-05 o 20:10, sundayman pisze:
    > Sprawdzam - a tam "termin naboru mija jutro"

    Dziwisz się? Przecież dla każdego wolnorynkowo nastawionego zwolennika
    "państwa minimum" jest oczywistym, że panowie na wysokich, państwowych
    stołkach wiedzą przecież "z której strony jest chleb posmarowany", i nie
    po to startują w wyborach, aby potem harować za bezdurno. Nie! Oni mają
    całą rzeszę "krewnych i znajomych królika", i dla nich szyją ustawki
    parlamentarne. Zaś ta rzesza, która czerpie profity - siłą rzeczy musi
    być niezbyt liczna, więc do różnych lukratywnych "programów wspomagania
    tego czy owego" - dostęp trzeba szczelnie ograniczyć. Aby załapywali się
    tylko tacy, co za to są z układu, i dzielą się konfiturami.
    Reasumując: jeśli ktoś się temu dziwi, to musi wierzyć w świętych, a już
    szczególnie w św. Mikołaja, co to rozdaje prezenty za bezdurno.