    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Date: Tue, 03 Jan 2017 18:26:31 +0100

    > Smart TV nie lepiej zanabyć zwykły TV (oszczędzając przy okazji trochę
    > $), a do funkcji Smart wykorzystać Raspberry Pi 3.
    to wmiarę dobry kierunek. nawet nie chodzi o oszczędność, ale za 5 lat
    będziesz patrzył w ten sam ekran, a ze smartu będzie ciężko skorzystac,
    bo będzie mocno nieaktualny.
    Tyle ze rasbery pi, niekoniecznie. do testów użyj zwykłego smartfona.
    sterować nim zdalnie możesz z teamviewera - o co ostatnio pytałem na
    grupie gsm. powodzenia
    ToMasz
    Ps na plecki tv możesz też przykręcić starego laptopa, jak kto woli.
    laptop z potłuczonym ekranem i z nieżywą bateria ( telefon też) kosztuje
    grosze