  • Data: 2017-01-03 21:34:28
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-03 o 20:14, SERG pisze:
    > Im więcej czytam o rozszerzeniu TV o funkcjonalność Smart poprzez R Pi
    > tym bardziej mi się to podoba. Ot chociażby to, że jest to dodatkowe
    > małe pudełeczko, które ładnie można schować.

    Dla osób które lubią chować coraz to kolejne pudełeczka, to tak...
    Mi się już pokończyły porty w routerze, więc kolejne pudełeczko
    wygenerowało by następne pudełeczko do schowania (switch gigabitowy) z
    kolejnym zasilaniem, kabelkiem...

    > Sęk w tym, że teoria jak wiadomo czasami się różni od praktyki, a nie
    > znam żadnego praktyka co by się samemu organoleptycznie przekonać:)

    No ja tu nie pomogę, też nikt nie ma R Pi. Bo po co dublować DLNA.

    o... ale jest może nadzieja. U rodziców jest w sypialni TV bez smarta. W
    salonie TV Smarta ma.
    Sprawa prosta - kupujemy smartboxa do sypialni.
    Ale nie mają serwera dyskowego z DLNA, tylko dysk jest wpięty pod TV w
    salonie.

    I teraz widział bym sens dla kolejnego pudełeczka - ale czy R Pi
    potrafiłby po podłączeniu dysku po USB, robić jednocześnie za serwer
    DLNA oraz odtwarzacz do tego jednego TV w sypialni?

    --
    Irokez