    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Date: Thu, 5 Jan 2017 10:19:04 +0100

    Musisz poczystać w instrukcji Twojego modelu telewizora, jakie napisy czyta.
    Np. Tizen 2015 czyta napisy wewnętrzne tylko z avi, mkv i mp4, zewnętrzne też nie
    wszystkie:
    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201508/
    20150806092714298/ENG_HMUDVBEUJ-1.312.pdf
    - strona bodajże 180 (prawie na końcu).
    Przerzuć te same pliki na pendrajwa, wetknij w usb i sprawdź, czy wtedy czyta
    napisy.
    I bywa taki myk, że napisy powinny być w menu rozwijanym 'Options' podczas
    odtwarzania filmu (z prawej strony ekranu niebieskie rozwijane menu), ale czasem
    (zależy od konkretnego formatu?) napisy trzeba włączyć głównym pilotem 'Tools' i u
    góry ekranu wywołać napisy jak podczas programu TV.
    W sumie dość wq...jące, dlaczego Samsung nie czyta napisów wewnętrznych z mts i ts
    :-(((
    Ciekawe, jak to jest z Panasonicem i Sony, może ktoś podzielić się wiedzą opartą na
    przykładzie własnego TV (nie na adroidzie, bo Kodi to wiadomo łyka wszystko)?

    BTW jak robisz ikony filmów, żeby mini DLNA je widział (tez mam miniDLNA, które samo
    nie tworzy ikon, potrzebuje zewnętrznego programu do utworzenia ikon *.jpg 160x160
    pikseli).

    -----
    > Ja mam UE48JU6410S połaczonym po dlna pod linuksem (minidlna).
    > Na dysku kompa mam mnóstwo filmów z napisami w dodatkowych plikach w standardzie
    .txt czy .srt i niestety, żadnych napisów nie udało mi się uzyskać podczas
    odtwarzania przez dlna.