  • Data: 2016-03-22 18:52:27
    Temat: Re: cyfrowy polsat go - ma ktoś?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-22 o 15:27, pawell32 pisze:
    > jest telewizjada, która działa na androidzie i to całkiem dobrze

    Jako koneser takich stron ;-) mogę powiedzieć że działa podejrzenie
    dobrze i podejrzenie długo. O co kamon?
    Czy to jest przyszłość tv? Nikt już się nie będzie bawił w walkę z
    piractwem? Walka przegrana?
    Może to taka promocja żeby uzależnić? :-)
    Mogę tylko zaapelować. Ludzie nie pchajcie się na potęgę jak liga
    mistrzów leci ;-)