  • 1. Data: 2016-03-15 22:02:08
    Temat: cyfrowy polsat go - ma ktoś?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    na telixie przeczytałem informacje że polsat wprowadza coś co się nazywa
    polsat go. Zgaduje że będzie można oglądać (84 kanały?) na telefonie z
    androidem. czy to prawda? ma ktoś możliwość sprawdzenia?

    ToMasz

    PS. nie mam CP, ale kiedyś korzystałem z CP na telefonach. Działało, ale
    na ogranicznej ilości urządzeń. czyli ja miałem w telefonie, żona smart
    tv, ale tablet dziecka już nie....

  • 2. Data: 2016-03-22 15:27:59
    Temat: Re: cyfrowy polsat go - ma ktoś?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2016-03-15 o 22:02, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > PS. nie mam CP, ale kiedyś korzystałem z CP na telefonach. Działało, ale
    > na ogranicznej ilości urządzeń. czyli ja miałem w telefonie, żona smart

    jest telewizjada, która działa na androidzie i to całkiem dobrze

  • 3. Data: 2016-03-22 18:52:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 15:27, pawell32 pisze:
    > jest telewizjada, która działa na androidzie i to całkiem dobrze

    Jako koneser takich stron ;-) mogę powiedzieć że działa podejrzenie
    dobrze i podejrzenie długo. O co kamon?
    Czy to jest przyszłość tv? Nikt już się nie będzie bawił w walkę z
    piractwem? Walka przegrana?
    Może to taka promocja żeby uzależnić? :-)
    Mogę tylko zaapelować. Ludzie nie pchajcie się na potęgę jak liga
    mistrzów leci ;-)

  • 4. Data: 2016-03-23 07:51:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.03.2016 o 18:52, z pisze:

    > Jako koneser takich stron ;-) mogę powiedzieć że działa podejrzenie
    > dobrze i podejrzenie długo. O co kamon?
    > Czy to jest przyszłość tv? Nikt już się nie będzie bawił w walkę z
    > piractwem? Walka przegrana?
    myślę że jeśli klasyczne telewizje, zestawy sat, itp dobrze się
    sprzedają - w internecie nic się nie zmieni i królować będzie piractwo.
    ja przez jakiś czas płaciłem za videostar, ale drastycznie podnieśli
    stawki. płaciłem polsatowi, ale mają (może mieli?) ograniczenie liczby
    urządzeń z którym można się zalogować (nawet przy założeniu że jest
    TYLKO jedno w danej chwili). I najważniesze. polsat nie udostępni tv
    przez internet, komuś kto nie płaci im za transmisje sat. to samo upc.
    dlaczego? Nie mam pojęcia. Gdyby na to zezwolili, to może na tynku
    byłaby przez chwilę burza, ale w ogólnym rozrachunku zarobili by więcej.
    a tak kwitnie piractwo i z otwartymi rękami czekamy na konkurencje z
    zagranicy.

    ToMasz

    PS
    czy w innych karajach też sa takie strony z ichniejszymi telewizjami?
    Zależało by mi na bbc knowledge i davinci learning po polsku lub angielsku