eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaczemu silnik moze chodzic glosno ? › Re: czemu silnik moze chodzic glosno ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.
    com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <i291s9$7m1$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    Subject: Re: czemu silnik moze chodzic glosno ?
    Date: Fri, 23 Jul 2010 22:22:57 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 30
    Message-ID: <4c49fa21$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.93.12
    X-Trace: 1279916577 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19177 79.191.93.12:11463
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:592585
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:47f6.00000987.4c490d03@newsgate.onet.pl...
    >
    >> >
    >> > moze miec zwarcie uzwojen - albo na komutatorze (zapchanie pyłem węgla)
    >> > albo w uzwojeniach (uszkodzenie izolacji albo przez przetarcie od
    >> > wibracji, albo np. przegrzanie bo się coś zacina).
    >> > Mógł się też drut którejś sekcji przy komutatorze upierd*c.
    >>
    >> Na urwany nie wygląda. Posprawdzam czy coś nie jest z tymi uzwojeniami.
    >
    > Najprosciej sprawdzic przerwe w jednej lub dwu sekcjach uzwojenia zwyklym
    > omomierzem wskazowkowym. Mierzysz opor pomiedzy sasiednimi segmentami
    > komutatora lub lepiej lecz trudniej diametralnymi i stwierdzisz duza
    > roznice
    > rezystancji.

    Po wstępnym sprawdzeniu wychodzi wszędzie poniżej 1 oma. Dokładniej
    moim miernikiem nie zmierze ale dla mnie to wszedzie jest to samo.

    > przewodow po stronie komutatora i wirnik pada.
    > Zapewne po oczyszczeniu wirnika zobaczysz tam ciemna plamke...

    Ten wirnik az tak brudny nie był. Troche proszku omiotłem pędzlem i tyle.

    Moim zdaniem to jednak uszkodzone łożysko. Jak kręce osią dobrego silnika
    to od razu czuje, że chodzi lepiej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: