    From: MM <s...@s...invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: czy ma ktoś jakieś info o promocjach na internetdsl
    Date: Fri, 19 Dec 2008 10:22:36 +0000 (UTC)

    daniel <n...@w...pl> wrote:

    > zbierałem się i zbierałem na zakupienie DSL w promocji upload za 1 pln i
    > jak się ostatecznie zebrałem to promocja zniknęła ze strony. Obecnie
    > obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
    > faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po
    > nowym roku.

    Dostepnosc wiekszego uploadu (nawet bez promocji) tez bywa zartem.
    Probowalem ostatnio zmienic DSL 2000 + upload 512k na 4000 + upload 1M,
    ale niestety &tp nie chce moich pieniedzy (BMT - sprzet w tym wezle
    nie ma mozliwosci zwiekszenia uploadu, zmiana wymagalaby inwestycji).

    DSL 2000 promocja wiosenna + upload 512k, 139 + 49 = 188 zl netto/m-c
    DSL 4000 promocja wiosenna + upload 1M, 289 + 249 = 538 zl netto/m-c

    Wie ktos moze, jakiego rzedu to inwestycja, ze dodatkowe 350+VAT/m-c od
    jednego tylko klienta to za malo? Przypominaja sie dawne czasy, jakies
    6 lat temu, 8 miesiecy czekania na przeniesienie SDI - technologie sie
    zmieniaja, barwy firmowe tez, ale niemoc wciaz ta sama...