  • 1. Data: 2008-12-17 09:22:01
    Temat: czy ma ktoś jakieś info o promocjach na internetdsl
    Od: daniel <n...@w...pl>

    Witam.

    zbierałem się i zbierałem na zakupienie DSL w promocji upload za 1 pln i
    jak się ostatecznie zebrałem to promocja zniknęła ze strony. Obecnie
    obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
    faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po
    nowym roku.

    dodatkowo czy ktoś z Was wie może jakie są plany dalszego rozwoju Metro
    Ethernetu od TP (Stargard Szczeciński). Na stronie tp niestety żadnych
    informacji o tym nie ma. Jak to ostatecznie wygląda z tymi cenami w
    Metro, bo generalnie to temat tabu i tp się tym publicznie nie chwali.

  • 2. Data: 2008-12-18 13:25:41
    Od: glappo <g...@A...banita.SPAM.pl>

    daniel pisze:
> [...]
    > obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
    > faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po

    zadzwon do sekretarki prezesa i podpytaj ;-)
    a tak bardziej serio od czasu nowego/obecnego prezesa tp jest polityka
    dla chocby idsl ze promocji wspanialych nima i raczej bym sie nie
    spodziewal czegos szczegolnego po nowym roku

> [...]
    > informacji o tym nie ma. Jak to ostatecznie wygląda z tymi cenami w
    > Metro, bo generalnie to temat tabu i tp się tym publicznie nie chwali.

    ME jest bodajze w Szczecinie, wiec w Stargardzie powinna być możliwośc
    bo to ok. 40 km, chyba że odleglośc po swiatelku jest o wiele dluzsza
    po prostu mecz swojego handlowca w tp
    a ceny ME znajdziesz w necie, lub zapytaj o konkret

  • 3. Data: 2008-12-18 15:43:24
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    glappo napisał(a), dnia pięknego 2008-12-18 14:25:

> [...]
    > po prostu mecz swojego handlowca w tp
    > a ceny ME znajdziesz w necie, lub zapytaj o konkret
    ME w Stargardzie nie ma ;) Jest swiatlo - miedzi nie :)
    Odezwij sie na priv-wytnij nospam, ile potrzebujesz solidnego styku?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2008-12-19 10:22:36
    Od: MM <s...@s...invalid>

    daniel <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
    > faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po

    Dostepnosc wiekszego uploadu (nawet bez promocji) tez bywa zartem.
    Probowalem ostatnio zmienic DSL 2000 + upload 512k na 4000 + upload 1M,
    ale niestety &tp nie chce moich pieniedzy (BMT - sprzet w tym wezle
    nie ma mozliwosci zwiekszenia uploadu, zmiana wymagalaby inwestycji).

    DSL 2000 promocja wiosenna + upload 512k, 139 + 49 = 188 zl netto/m-c
    DSL 4000 promocja wiosenna + upload 1M, 289 + 249 = 538 zl netto/m-c

    Wie ktos moze, jakiego rzedu to inwestycja, ze dodatkowe 350+VAT/m-c od
    jednego tylko klienta to za malo? Przypominaja sie dawne czasy, jakies
    6 lat temu, 8 miesiecy czekania na przeniesienie SDI - technologie sie
    zmieniaja, barwy firmowe tez, ale niemoc wciaz ta sama...

  • 5. Data: 2008-12-21 10:14:39
    Od: "news" <n...@s...xxx>

> [...]
    > ale niestety &tp nie chce moich pieniedzy (BMT - sprzet w tym wezle
    > nie ma mozliwosci zwiekszenia uploadu, zmiana wymagalaby inwestycji).

    Standardowe pisemko, kolega z &tp podpowiadal zeby nekac do bolu az zrobia.
    Lepszym pomyslem jest pogadanie z technikami oni beda wiedzieli skad jest
    problem. Dobrze pogadasz to Ci wybiora lepsze pary albo wymienia przewodzik.
    Parametry lini sprawdzisz sobie tym programikiem
    http://shadow.sentry.org/~trev/4200.html zakladka ADSL.

    > DSL 2000 promocja wiosenna + upload 512k, 139 + 49 = 188 zl netto/m-c
    > DSL 4000 promocja wiosenna + upload 1M, 289 + 249 = 538 zl netto/m-c

    ^^^ to jakis przeciek czy zakladasz ze tak bedzie? Bo to chore ceny.

> [...]
    > 6 lat temu, 8 miesiecy czekania na przeniesienie SDI - technologie sie
    > zmieniaja, barwy firmowe tez, ale niemoc wciaz ta sama...
    Zalezy co maja poprawiac jak tylko Twoja linie to koszt firmy zewnetrznej +
    material. Ciezko tak ocenic gadaj z technikami oni Ci wszystko powiedza.

  • 6. Data: 2008-12-21 21:51:52
    Temat: Re: czy ma kto? jakie? info o promocjach na internetdsl
    Od: MM <s...@s...invalid>

    news <n...@s...xxx> wrote:

    > Standardowe pisemko, kolega z &tp podpowiadal zeby nekac do bolu az zrobia.

    Nawet jeszcze nie pisemko, tylko telefon z... Zielonej Gory (choc jestem
    z okolic Trojmiasta). Wyraznie byla mowa o sprzecie (ze jest tam Siemens
    na ktorym sie nie da, a jakby byl Lucent to by sie dalo), nie o linii.

    > Lepszym pomyslem jest pogadanie z technikami oni beda wiedzieli skad jest
    > problem. Dobrze pogadasz to Ci wybiora lepsze pary albo wymienia przewodzik.

    Linia nie powinna byc problemem, SNR rzedu 24-27dB, a przy 12dB (kiedy
    niedawno byla uszkodzona linia, telefon nie dzialal tylko glosny brum)
    DSL jeszcze dzialal, czyli jest spory zapas.

    > Parametry lini sprawdzisz sobie tym programikiem
    > http://shadow.sentry.org/~trev/4200.html zakladka ADSL.

    Mam 5100 (dziala nieprzerwanie od jakichs 5 lat), ale tez da sie czytac
    statystyki przez SNMP i mrtg robi wykresy.

    > ^^^ to jakis przeciek czy zakladasz ze tak bedzie? Bo to chore ceny.

    Taka rzeczywistosc - umowa z listopada 2007 na 2 lata, w aktualnej wtedy
    promocji (jak sama nazwa wskazuje) wiosennej. Niestety promocja "upload
    za 1zl" pojawila sie zbyt pozno i jest tylko dla nowych, nie dla juz
    zlapanych. A wczesniej byl DSL 1000 na czas nieokreslony (jak za zboze)
    i na cos trzeba bylo sie w koncu zdecydowac.

    > Zalezy co maja poprawiac jak tylko Twoja linie to koszt firmy zewnetrznej +
    > material. Ciezko tak ocenic gadaj z technikami oni Ci wszystko powiedza.

    Jakby jeszcze byla mozliwosc kontaktu z technikami. Ale jesli prawda
    jest to co mi mowiono przez telefon, wyglada to raczej na brak ADSL2+.

  • 7. Data: 2008-12-29 15:07:36
    Od: daniel <n...@w...pl>

    > ME w Stargardzie nie ma ;) Jest swiatlo - miedzi nie :)
    > Odezwij sie na priv-wytnij nospam, ile potrzebujesz solidnego styku?

    zobaczyłem sobie stronę i popraw mnie proszę jeśli źle widzę, że macie
    zakupione łącze od TK jedynie (a to i ja mogę zrobić), zaś przeraził
    mnie punkt

    * Dostarczenie profesjonalnego łącza operatorskiego - łącza
    synchroniczne (od 2Mbit - 100Mbit) - o jakiej synchroniczności tu mówimy
    - SHD ?

  • 8. Data: 2008-12-29 15:18:48
    Od: daniel <n...@w...pl>

    > * Dostarczenie profesjonalnego łącza operatorskiego - łącza
    > synchroniczne (od 2Mbit - 100Mbit) - o jakiej synchroniczności tu mówimy
    > - SHD ?

    lata nie te, i wzrok zawodzi - chodziło mi o Ethernet over SDH

  • 9. Data: 2009-01-03 19:01:42
    Od: "dzikus" <d...@w...pl>

    Użytkownik "daniel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacji o tym nie ma. Jak to ostatecznie wygląda z tymi cenami w Metro,
    > bo generalnie to temat tabu i tp się tym publicznie nie chwali.

    Pewnie bedzie jak co roku, ze nowe promocje wprowadza w okolicach
    lutego/marca...

    Sam jestem zainteresowany jakas promocja, bo 3mies temu w firmie skonczyla
    nam sie umowa na 1Mb i az szlag trafia czlowieka, jak szef przychodzi,
    patrzy na mnie jakbym mu ojca gabka zamordowal, i pyta kiedy bedzie szybszy
    internet w mniejszej cenie.

    Niestety problem polega na tym, ze oprocz &TP jest &TP & TP i jakas uryna...
    W dodatku max, co moga zaoferowac w TP to 4000/512 (a po drugiej stronie
    drogi biegnie swiatelko made by TP).
    Fakt faktem, byla promocja "sloneczna", ale warunki i opusty jakie w tej
    promocji byly dla 4000 to kpina. Coz, trzeba czekac i dalej znosic ponura
    mine szefa ;-)

    A propos promocji "upload za 1 pln", to ona bodajze obowiazywala TYLKO
    abonentow, ktorym sie konczyla umowa, a nie tym, ktorym umowa sie skonczyla
    (SIC!).

    Rozwazam rowniez "pasozyty" na liniach TP, ale znajac zycie, to zanim (o
    ile) bedzie zgoda na 6M np od GTS, to minely by kolejne dwa lata...

  • 10. Data: 2009-01-06 14:44:41
    Od: "WebSpider" <w...@s...gmail.com>

    Użytkownik "daniel" napisał
> [...]
    > faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po nowym

    Witam!
    Do wczoraj żadnych promocji odnośnie DSLa na stronie nie było,
    byłem też w salonie tp to mi powiedziano, że lada moment się coś pojawi.
    Dziś się pojawiły stare promocje - czyżby chcieli słoneczną przedłużać?
    To była by kpina...

    Ktoś wie coś świeżego? :)

    Pozdrawiam,
    Konrad