  • Data: 2009-08-20 09:55:36
    Temat: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Od: venioo <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    looker pisze:

    > Nie ma takiej uslugi, nie podadza mu. Chyba ze ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie
    > uklady.

    Moze troche zle sie wyrazilem na poczatku. Aparat zostal wydany
    ktoremus z naszych pracownikow. Tylko nie wiem ktoremu i przez kogo (bo
    sezon urlopowy w pelni), a troche ich mamy w calej Polsce i nie jestem w
    stanie obdzwonic wszystkich, pytajac, czy czasem nie dostali aparatu o
    numerze IMEI xxxx.
    Dlaczego operator niemialby podac, (bo lokalizacji nie sa w stanie
    ustalic) jaki nr tel (z zakresu firmowych) jest wsadzony w aparat o IMEI?
    Na co sie naraza? Przeciez sam go nie oskarze, ze dane moje firmowe
    mi podaje. Operator tez nie za bardzo ma chyba podstawy, zeby kogos
    zwalniac za podanie danych firmowych osobie reprezentujacej firme,
    ktorej te dane sie tycza.

    venioo