  • 1. Data: 2009-08-19 20:06:11
    Temat: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Od: venioo <v...@p...fm>

    W czasie urlopu ktos w firmie "pozyczyl" sobie z mojej szafy nowy zestaw
    tel. kom. razem z pudelkiem (tak jak kurier przywiozl).
    Mozna po numerze IMEI namierzyc taki telefon? Jestesmy klientem
    korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
    Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno
    przeterminowane "urban legends".
    --
    venioo

  • 2. Data: 2009-08-19 20:11:38
    Temat: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > przeterminowane "urban legends".

    Mozna, ale to robi operator tylko dla Policji, raczej ty nie bedziesz mial
    do tego dostepu.

  • 3. Data: 2009-08-19 20:12:10
    Od: "Baluu" <b...@t...pl>

    Oczywiscie :)

  • 4. Data: 2009-08-19 21:28:02
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 19 Sie, 22:06, venioo <v...@p...fm> wrote:
> [...]
    > korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
    > Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno

    mozna ale dla zwyklej kradziezy nikt tego nie robi.
    Policja zajmie sie tym jesli np ktos z takiego telefonu zadzwoni
    informujac o bombie albo bedzie grozil politykowi np spaleniem domu...

  • 5. Data: 2009-08-20 05:39:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    venioo pisze:
> [...]
    > korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
    > Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno

    Tak operator WIE ja karta SIM jest w danym telefonie, moze tez laczac te
    pary wiec napierw patrzy sie jaka karta SIM odezwala sie z poszukiwanym
    IMEI a potem juz szuka sie karty SIM (o ile jest u tego operatora rzecz
    jasna) Mozesz probowac zglosic taki problem, o ile karta SIM jest z
    zakresu korporacyjnego dostaniesz odpowiedz jesli zas jest inna
    (zgloszenie kradziezy i prosba do opa o zabezpieczenie logow w celach
    dowodowych)

  • 6. Data: 2009-08-20 05:39:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > mozna ale dla zwyklej kradziezy nikt tego nie robi.
    > Policja zajmie sie tym jesli np ktos z takiego telefonu zadzwoni
    > informujac o bombie albo bedzie grozil politykowi np spaleniem domu...

    Robi, robi jak sie im chce, inaczej umorzenie sledztwa z powodu nie wykrycia
    sprawcy.

  • 7. Data: 2009-08-20 05:40:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

    > Mozna, ale to robi operator tylko dla Policji, raczej ty nie bedziesz mial
    > do tego dostepu.

    Chyba ze akurat siedzi tam "JEGO KARTA w sensie FIRMOWA" a on jest
    odpowiedzialny i ma pelnpomocnictwo dla tych kart wiec pytanie jest
    "ktora z moich kart siedzi w telefonie o IMEI" Jesli nei siedzu firmowa
    via zgloszenie kradziezy

  • 8. Data: 2009-08-20 05:42:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BearBag pisze:

    > mozna ale dla zwyklej kradziezy nikt tego nie robi.
    > Policja zajmie sie tym jesli np ktos z takiego telefonu zadzwoni
    > informujac o bombie albo bedzie grozil politykowi np spaleniem domu...

    Jest duza szansa ze siedzi tam JEGO KARTA 9tzn nalezaca do tej samej
    firmy) wtedy moze dostac taka informacje jak sie dobrze usmiechnie.

    W koncu to jest nieco "niewine pytanie" ktora z moich kart SIM siedzi w
    MOIM telefonie teraz.

  • 9. Data: 2009-08-20 07:15:10
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Chyba ze akurat siedzi tam "JEGO KARTA w sensie FIRMOWA" a on jest
    > odpowiedzialny i ma pelnpomocnictwo dla tych kart wiec pytanie jest

    Nie ma takiej uslugi ,moze zlokalizowac sobie karte swoja karte ale nie ma
    to zwiazku z IMEI.

  • 10. Data: 2009-08-20 07:16:38
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Jest duza szansa ze siedzi tam JEGO KARTA 9tzn nalezaca do tej samej
    > firmy) wtedy moze dostac taka informacje jak sie dobrze usmiechnie.

    Rejstrowanie zdarzen na koncie (przegladanaie konta) i usmiech nic nie da
    chyba ze jestes ojcem prezesa telekoma

    > W koncu to jest nieco "niewine pytanie" ktora z moich kart SIM siedzi w
    > MOIM telefonie teraz.

    Bzdury klepiesz, a ja myslalem z