    From: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy w Heyah środki nie kończą się z okresem ważnosci?
    Date: Sun, 5 Apr 2009 16:32:35 +0200

    Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie a potem się
    znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

    Ja podam jeszcze cos o czym pewnie tez nigdzie nie jest napisane, ze majac
    zablokowane polaczenia wychodzace i zerowe konto, np. doładowujac za 5 PLN
    mozna nadal korzystac z internetu dopóki az nie skonczy sie callkowita
    waznosc karty lub do ponownie zerowego konta.....
    a apropo powiem, ze łaczac sie w ten sposob czesto przerywa mi sesje i to
    jest bardo wkurzajace....
    byc moze jest to spowodowane wlasnie zablokowanymi polączeniami
    wychodzacymi, bo wczesniej raczej wszystko dzilalo normalnie....