  • 1. Data: 2009-04-01 16:40:38
    Temat: czy w Heyah środki nie kończą się z okresem ważnosci?
    Od: a...@g...com

    Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie a potem się
    znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

    Przekopałem ten ich portal i pomimo tony różnych bzdur tego co
    najważniejsze tam nie ma...

  • 2. Data: 2009-04-01 17:46:49
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie  a potem się
    > znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

    era/heyah nie kasuja kasy nigdy (az do wygasnienia numeru).

  • 3. Data: 2009-04-02 09:01:32
    Od: a...@g...com

    On Apr 1, 7:46 pm, BearBag <c...@g...com> wrote:

    > era/heyah nie kasuja kasy nigdy (az do wygasnienia numeru).

    fajnie! tylko dlaczego nigdzie nie jest o tym napiane? np. w faq dot.
    doładowań?

  • 4. Data: 2009-04-02 13:01:08
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik a...@g...com napisał:

    > fajnie! tylko dlaczego nigdzie nie jest o tym napiane? np. w faq dot.
    > doładowań?
    Żeby ludziki częściej doładowywały ;-)?

    Przemek

  • 5. Data: 2009-04-05 14:32:35
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie a potem się
    znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

    Ja podam jeszcze cos o czym pewnie tez nigdzie nie jest napisane, ze majac
    zablokowane polaczenia wychodzace i zerowe konto, np. doładowujac za 5 PLN
    mozna nadal korzystac z internetu dopóki az nie skonczy sie callkowita
    waznosc karty lub do ponownie zerowego konta.....
    a apropo powiem, ze łaczac sie w ten sposob czesto przerywa mi sesje i to
    jest bardo wkurzajace....
    byc moze jest to spowodowane wlasnie zablokowanymi polączeniami
    wychodzacymi, bo wczesniej raczej wszystko dzilalo normalnie....