eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingczy warto sie (nie) specjalizowac › Re: czy warto sie (nie) specjalizowac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: czy warto sie (nie) specjalizowac
    Date: Tue, 21 Feb 2012 06:10:16 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <jhvcg8$drt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jhu6hj$f5a$1@inews.gazeta.pl> <jhu8fc$unp$1@mx1.internetia.pl>
    <4f42a654$1@news.home.net.pl> <jhufmi$qva$1@mx1.internetia.pl>
    <4f42c3d6$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1329804616 14205 172.20.26.235 (21 Feb 2012 06:10:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Feb 2012 06:10:16 +0000 (UTC)
    X-User: fir
    X-Forwarded-For: 46.134.53.91
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:195558
    [ ukryj nagłówki ]

    Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> napisał(a):

    > W dniu 2/20/2012 10:58 PM, Przemek O wrote:
    > > W dniu 2012-02-20 21:00, Arkadiusz Dymek pisze:
    > >> W dniu 2/20/2012 8:55 PM, Przemek O wrote:
    > >>> W dniu 2012-02-20 20:22, f...@g...pl pisze:
    > >>>
    > >>> <CIACH>
    > >>>
    > >>> Na zasadzie: jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Stosuje
    > >>> się ją także do Twojego problemu.
    > >>> Czasy gdy jedna osoba była w stanie napisać, wydać grę i na niej jeszcze
    > >>> zarobić, skończyły się w okolicach Atari XL/XE i C64.
    > >>
    > >> Znam sporo osób, które by się z Tobą nie zgodziły. I mogłyby to
    > >> udowodnić pokaźnym stanem konta, vide Minecraft. To akurat wyjątek, ale
    > >> jest sporo samotnych wilków indie, którzy radzą sobie nieźle, a nawet
    > >> bardzo dobrze.
    > >
    > > OK, zgadzam się. Ale wtedy do była reguła a teraz wyjątki.
    > > Chodziło mi raczej o grę typowo serwowaną na szerokim rynku, coś typu
    > > np. NFS. Jedna osoba nie jest w stania, a i często nie będzie na tyle
    > > utalentowana, żeby zrobić wszystko samemu.
    > > Zresztą przytoczony tutaj Minecraft też tak na dobrą sprawę potwierdza
    > > tę regułę. Grafika i muzyką raczej nie grzeszy :P
    > >
    >
    > No, ale gość raczej nie pyta, czy warto uczyć się renderingu i gry na
    > organach. Mikrofiremek z jednym programistą robiących gry na iPhone albo
    > nawet i na PC jest sporo. I całkiem dobrze sobie radzą. Owszem ich
    > produkty nie goszczą zbyt często na pierwszych stronach periodyków
    > branżowych, ale całkiem nieźle z tego żyją, robiąc przy okazji to co
    > lubią i nie czując na karku oddechu szefa. Polecam lekturę forum
    > indiegamer.com - ludzi zarabiających tam na swoich grach po kilka K$
    > miesięcznie nie brakuje. Ba, niektórzy z nich nawet specjalnie
    > programować nie potrafią i robią gry w różnych RPG-makerach i innych
    > tego typu rozwiązaniach. Tak więc dla chcącego nic trudnego (albo raczej
    > niemożliwego, bo trudne to i owszem jest).
    >

    moje pytanie nie dotyczylo zarabiania tylko wyboru 'ksztaltu sciezki
    ksztaltowania umiejetnosci' - popelniam tu mase beledow jak sadze



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: