  • Data: 2018-01-24 19:32:38
    Temat: Re: czy z drukarki wifi da się wydłubać moduł wifi i użyć....
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-24 o 17:38, cezar pisze:
> [...]
    html

    > W sieci jest pełno przykładów a na YT pełno filmików instruktarzowych.
    > Troche samodzielności panowie...

    Z tym właśnie jest problem że jest masa różności i nie chcę
    testować wszystkiego co znajdę na YT tylko prosiłem o coś
    sprawdzonego...
    Zrobić można np. na ATMelku i ENC28J60 ale nie mam ochoty
    na wyszukiwanie i testowanie przez tydzień w Arduino czemu
    coś nie działa i odkrywać koła od nowa...

    --
    pzdr, j.r.