  • Data: 2011-05-10 22:49:43
    Temat: Re: czym mocno wygłuszyć stare auto?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin venioo

    > Hmmm. Ciekawa alternatywa. Jedyny minus, że potrzeba duuuzo czasu i
    > trzeba sie duzo narozkrecać, a efekt koncowy niepewny (aczkolwiek bedzie
    > na pewno ciszej niz przed takim zabiegiem).

    Na pewno lepszy niż po sikanie gdzie popadnie jakąś pianką. Tyle tylko,
    że jeśli robisz to mało profesjonalnie to jest spore ryzyko, że
    wygłuszając niektóre dźwięki inne subiektywnie uwypuklisz (szczególnie
    jakieś szmery w uszczelkach drzwi, trzaski we wnętrzu itp.) i w efekcie
    hałas będzie bardziej denerwujący (choć będzie go niby mniej).

    > Znalazlem jeden z efektow
    > takich prac: http://www.szybka.pl/foto/wygluszanie_drzwi_polo.jpg

    Jeśli chcesz, żeby było ciszej to musisz wygłuszyć kompleksowo, czyli:

    - drzwi, podłogę, dach, bagażnik
    - nadkola
    - ścianę grodziową silnika

    Kupa roboty z rozbieraniem tego wszystkiego, dużo masy dojdzie no i
    ryzyko mało fajnego efektu o którym wspomniałem powyżej.