  • 1. Data: 2011-05-10 21:15:55
    Temat: czym mocno wygłuszyć stare auto?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Tak sie ostatnio zastanawialem, czym moznaby wygluszyc moje stare Audi
    100 C4 (nie chodzi o jakies profesjonalne narzedzia, pianki, itp - tylko
    koniecznie domowymi sposobami). Samochod na pewno wiele przeszedl (czyt.
    - nie wiem z ilu jest zlozony) wiec z oryginalnych wygluszen raczej
    niewiele zostalo, jestem wybredny i chcialbym miec ciszej ;)
    Rozwazania moje sa czysto zabawowe, moze z nudow jak jakies dobre sie
    znajdzie to jakis pomysl wciele w zycie. Na razie przyszlo mi do glowy
    zasikanie pianka niskorozprezna wszelkich przestrzeni miedzy blotnikami
    a komora silnika. Do tego moze obłożenie natluszczona folia i zasikanie
    nieruchomych elementow pod maska. Problem jest z drzwiami. O ile w
    tylnych szyby nie musza sie otwierac, bo z tylu nie jezdze, o tyle w
    przednich chcialbym zostawic ta mozliwosc ;) Ta sama operacja w
    bagazniku - miedzy boczki a blachy pianka niskorozprezna.
    Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-05-10 21:39:26
    Temat: Re: czym mocno wygłuszyć stare auto?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

    Ja bym się tam przejmował tym, że auta są generalnie łatwopalne. A nuż coś w
    Ciebie wjedzie, zapalisz się i będziesz potrzebował minuty, żeby się
    wydostać, ale stracisz przytomność z powodu oparów z jakichś przedziwnych
    pianek i folii.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2011-05-10 21:44:07
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > boczki a blachy pianka niskorozprezna.
    > Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

    Może beton wymieszany z trocinami? :)

  • 4. Data: 2011-05-10 21:45:04
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:15, venioo pisze:
    > Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

    Duzo poduszek. Tych tradycyjnych znaczy sie.

  • 5. Data: 2011-05-10 21:47:57
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > zasikanie pianka niskorozprezna wszelkich przestrzeni miedzy blotnikami
    > a komora silnika. Do tego moze obłożenie natluszczona folia i zasikanie

    no świetny pomysł - najlepiej zasikaj pianką całą komorę silnika,
    miejsce pasażera i tylną kanapę, będziesz miał mega ciszę...

  • 6. Data: 2011-05-10 21:51:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

    > Tak sie ostatnio zastanawialem, czym moznaby wygluszyc moje stare Audi
    > 100 C4 (nie chodzi o jakies profesjonalne narzedzia, pianki, itp - tylko
    > koniecznie domowymi sposobami).

    Jeśli ma być tanie i w miarę działać (z naciskiem na "w miarę" i będzie
    też ciężkie) to: taśma dekarska + pianka akustyczna. Jedno i drugie tanie
    jak barszcz.

  • 7. Data: 2011-05-10 21:56:11
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    pianka PU nie jest jakims szczesliwym rozwiazaniem bo sama w sobie kumuluje
    wilgoc (dzieki niej twardnieje) i po uzyciu takiej predzej czy pozniej
    zgnije ci cala blacha w okolicy..
    generalnie wyglusza sie blachy by nie rezonansowaly, a to najlepiej sie robi
    matami bitumicznymi..mozna kupic takie gotowe samoprzylepne albo pobawic sie
    z papa termozgrzewalna - wyglusza rewelacyjnie, a wbrew pozorom i opiniom
    nie smierdzi. dodatkowo wyglusza sie pianka (gabka) wtedy to juz bedziesz
    mial fullwypas...tylko czy warto???
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 8. Data: 2011-05-10 22:05:10
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:15, venioo pisze:
    > Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

    Po namysle stwierdzam jeszcze ze mozesz sobie kupic stopery do uszu.

  • 9. Data: 2011-05-10 22:23:49
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-10 21:39, =Marcos= pisze:

> [...]
    > coś w Ciebie wjedzie, zapalisz się i będziesz potrzebował minuty, żeby
    > się wydostać, ale stracisz przytomność z powodu oparów z jakichś

    Tak rozumując to bym z łóżka nie wychodził, a i to pewnie w pewnych
    okolicznościach nie jest zbyt bezpieczne... ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-05-10 22:24:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-10 22:05, spammtrapp pisze:

    > Po namysle stwierdzam jeszcze ze mozesz sobie kupic stopery do uszu.

    Wtedy nie bede slyszal pojazdow uprzywilejowanych, nie mowiac o muzyce w
    samochodzie. To rozwiazanie odpada :)

    --
    venioo
    GG:198909