  • 211. Data: 2011-11-23 23:15:20
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 20:58:02 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > OK, jesli chodzi o powstrzymywanie sie od wykonania czegoś ryzykownego - to
    > racja. Alke przewidywanie zamiaró innych?

    To właśnie jest to: na podstawie tego, jak jedzie, przewiduję (czy
    słusznie, okaże się za chwilę) jego dalsze działania.
    Np. nagłe zmiany kierunku jazdy, gwałtowne hamowania, wyścigi itp.
    Tak samo jak codziennie wobec innych - tego się nie zauważa - to się po
    prostu robi.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 212. Data: 2011-11-23 23:26:36
    Temat: Re: czym sie kieruja .....
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 19:22:54 +0000, marcin <l...@k...cwo> said:

    > autor zrozumial

    To powiedz, dlaczego celowo blokowałeś parwy pas, dlaczego jechałeś z
    prędkością utrudniąjącą jazdę innym, dlaczego poruszałeś się obok
    innego pojazdu jadąc z taką samą prędkością i dlaczego tego dnia
    szukałeś konfrontacji z kimś na drodze (albo: dlaczego obudził się w
    tobie duch społecznego inspektora ruchu drogowego)?
    Bo zainstalowałeś kamerę?
    ;>

    > i dotarlo do niego

    Stawiam kokosy przeciw orzechom, że nie.

    > jak wielu idiotow i psycholi pisze na pms.

    Cóż - dobrze się określiłeś - masz problemy z głową.
    I stanowisz zagrożenie na drodze - bo najwyraźniej mylisz ją z grą
    komputerową dla gimnazjalistów...

    --
    Bydlę

  • 213. Data: 2011-11-23 23:35:08
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-11-23 23:26, Bydlę pisze:

    > dlaczego poruszałeś się obok innego pojazdu jadąc z taką samą prędkością

    A co, nie wolno? A może to akurat inny pojazd poruszał się obok niego
    jadąc z taką samą prędkością?

    --
    notveryoldman

  • 214. Data: 2011-11-23 23:37:52
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > A co, nie wolno? A może to akurat inny pojazd poruszał się obok niego
    > jadąc z taką samą prędkością?

    teraz juz wiesz ze nie wolno. dzieki psycholom z pms :)

  • 215. Data: 2011-11-24 00:05:32
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    marcin w <news:jajsk2$sd5$1@inews.gazeta.pl>:

    > teraz juz wiesz ze nie wolno. dzieki psycholom z pms :)

    Znudzeni mogą filtrować po
    Pole From: dość często się zmienia...

    Marcin, Marek... Burek znaczy się.

    --
    Tomasz Nycz

  • 216. Data: 2011-11-24 00:07:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:05:42 +0100, jerzu napisał(a):

    > Nie do Ciebie było to pytanie skierowane.

    Czyli nei możesz, a to jest kluczowe.

    --
    ___________ (R)

  • 217. Data: 2011-11-24 00:08:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:15:20 +0100, Bydlę napisał(a):

> [...]
    > Np. nagłe zmiany kierunku jazdy, gwałtowne hamowania, wyścigi itp.
    > Tak samo jak codziennie wobec innych - tego się nie zauważa - to się po

    Oczywiście. Tylko na tym filmie w żaden sposób nie mogę się dopatrzeć tego,
    że kierujący Toyką chce zmienić pas.

    --
    ___________ (R)

  • 218. Data: 2011-11-24 00:09:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:26:38 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Żeby chociaż jechał taś,taś. Raz przyspiesza, raz zwalnia, ruszać nie
    > umie...

    Wielkiej krzywdy tym innym nie robi, trzyma się prawej.

    --
    ___________ (R)

  • 219. Data: 2011-11-24 00:13:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:01:42 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Tam gdzie kamera nie objęła:
    >
    > 14:41:17 jeszcze nie widać klosza kierunkowskazu bocznego
    > 14:41:18 pojawia sie klosz
    > 14:41:18 nie świeci
    > 14:41:18 świeci
    > 14:41:18 nie świeci
    > 14:41:19 świeci
    > 14:41:19 nie świeci
    > 14:41:19 świeci
    > 14:41:20 nie świeci
    > 14:41:20 świeci
    > 14:41:20 nie świeci
    > 14:41:21 świeci
    >
    > Od 14:41:13 do 14:41:18 klosz nie widać, więc o co pytasz, w kontekście tego:
    "caly czas spogladali w prawo", i tego "no kolego może najpierw lusterko, potem
    kierunkowskaz, a potem dopiero myśl o skręcaniu"?

    Czyli - klient jedzie pasem, nioc nie robi, a dopiero na 2 sekundy przed
    zmianą pasa daje w palnik i włacza kierunkowskaz.
    A wcześniej?
    --
    ___________ (R)

  • 220. Data: 2011-11-24 00:36:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Thursday, November 24, 2011, 12:05:32 AM, you wrote:

    > Znudzeni mogą filtrować po

    Dynamiczne.

    > ewentualnie po

    Teraz to może zmienić... Było nie pisac tak głosno :(

    > Pole From: dość często się zmienia...

    Jak to zwykle u takich.

    > Marcin, Marek... Burek znaczy się.

    Zostaw Burki - to miłe kundle zazwyczaj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl