  • Data: 2017-03-30 19:39:17
    Temat: Re: czytacz PDF
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-30 o 17:56, rs pisze:
    > poszukuję innego niż te które używam (acrobat reader, moon) czytacza pdf
    > pod androida. Chodzi mi głównie o dwie funkcje: biały tekst na czarnym
    > tle. oraz żeby kiedy kiedy pdf miał szerokie marginesy i trzeba było
    > powiększyć tekst by wypełniał cały ekran, nie bujał się on poziomo przy
    > przewijaniu palcem. Żeby np. przepływ tekstu kontrolować klawiszami
    > głośności, albo po prostu tupać w krawędzie ekranu jak to ma miejsce w
    > przypadku czytaczy innych formatów.
    >
    > Z góry dzięki za sugestie. <rs>

    Sprawdzaj po kolei w sklepie googla.
    Nie spotkałem białego tekstu na czarnym tle ale nie szukałem
    Pozostałe do uzyskania na większości programów ale:
    Jak masz zawartość jako sam tekst to program zrobi to sam.
    Jak nie to masz po prostu obrazek który program skaluje do
    szerokości lub wielkości ekranu i musisz to ręcznie zmieniać
    dla każdej strony.
    Sam najczęściej używałem darmowych Aldiko i eReader.