  • 1. Data: 2017-03-30 17:56:20
    Temat: czytacz PDF
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    poszukuję innego niż te które używam (acrobat reader, moon) czytacza pdf
    pod androida. Chodzi mi głównie o dwie funkcje: biały tekst na czarnym
    tle. oraz żeby kiedy kiedy pdf miał szerokie marginesy i trzeba było
    powiększyć tekst by wypełniał cały ekran, nie bujał się on poziomo przy
    przewijaniu palcem. Żeby np. przepływ tekstu kontrolować klawiszami
    głośności, albo po prostu tupać w krawędzie ekranu jak to ma miejsce w
    przypadku czytaczy innych formatów.

    Z góry dzięki za sugestie. <rs>

  • 2. Data: 2017-03-30 19:39:17
    Temat: Re: czytacz PDF
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-30 o 17:56, rs pisze:
> [...]
    > przewijaniu palcem. Żeby np. przepływ tekstu kontrolować klawiszami
    > głośności, albo po prostu tupać w krawędzie ekranu jak to ma miejsce w

    Sprawdzaj po kolei w sklepie googla.
    Nie spotkałem białego tekstu na czarnym tle ale nie szukałem
    Pozostałe do uzyskania na większości programów ale:
    Jak masz zawartość jako sam tekst to program zrobi to sam.
    Jak nie to masz po prostu obrazek który program skaluje do
    szerokości lub wielkości ekranu i musisz to ręcznie zmieniać
    dla każdej strony.
    Sam najczęściej używałem darmowych Aldiko i eReader.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-03-30 20:33:13
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/30/2017 1:39 PM, RadoslawF wrote:

    > Sprawdzaj po kolei w sklepie googla.

    zawsze sadziłem, że usenet jest właśnie od tego żeby unikać takich
    rozwiązań.

> [...]
    > Jak nie to masz po prostu obrazek który program skaluje do
    > szerokości lub wielkości ekranu i musisz to ręcznie zmieniać

    nie dla każdej strony, ale można przeskalować całości, jednak przy
    przewijaniu w pionie, tekst jeśli jest "ciasno" rozciągnięty, często
    ucieka na boki.

    > Sam najczęściej używałem darmowych Aldiko i eReader.

    sprawdzę te dwa. dzięki. <rs>

  • 4. Data: 2017-03-30 21:01:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-30 o 20:33, rs pisze:

    > zawsze sadziłem, że usenet jest właśnie od tego żeby unikać takich
    > rozwiązań.

    Teoretycznie.
    Ale sprawdza się tylko przy takich samych oczekiwaniach i
    podobnych urządzeniach. Ja używam 10 calowego tabletu a
    za ideał wyświetlania tekstu uważam czarny tekst na prawie
    białej stronie.

    > nie dla każdej strony, ale można przeskalować całości, jednak przy
    > przewijaniu w pionie, tekst jeśli jest "ciasno" rozciągnięty, często
    > ucieka na boki.

    Jeśli całość jest zrobiona z takich samych "obrazków" to owszem.
    Jak to składanka różnych rozmiarów to jest tak jak pisałem.
    No chyba że kiepskich programów używałem i można lepiej na innych.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-03-30 21:16:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Teoretycznie.
    >Ale sprawdza się tylko przy takich samych oczekiwaniach i
    >podobnych urządzeniach.

    Tym niemniej aplikacji w sklepie googla coraz wiecej i sprawdzanie
    wszystkich coraz glupsze jest :-)

    >Ja używam 10 calowego tabletu a
    >za ideał wyświetlania tekstu uważam czarny tekst na prawie
    >białej stronie.

    De gustibus ... moglbys jednak zapamietac, ze jakis program umozliwia
    ustawienie kolorow.

    Bo my tu o PDF ... tam chyba kolory sa zadane w dokumencie.
    Zmiana kolorow wyswietlania musi byc bardziej inteligentnie ... co
    prawda wiekszosc to jednak zwykly tekst, czarno na bialym.

    J.

  • 6. Data: 2017-03-30 23:48:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-30 o 21:16, J.F. pisze:

    > Tym niemniej aplikacji w sklepie googla coraz wiecej i sprawdzanie
    > wszystkich coraz glupsze jest :-)

    Wystarczy do momentu znalezienia spełniającego oczekiwania.

    > De gustibus ... moglbys jednak zapamietac, ze jakis program umozliwia
    > ustawienie kolorow.

    Większość dobrych umożliwia manipulację kolorem tła. Ale czy da się
    uzyskać negatyw to nie sprawdzałem.

    > Bo my tu o PDF ... tam chyba kolory sa zadane w dokumencie.

    Ba, wielkość dokumentu też jest zadana a programy potrafią
    przeskalować.

    > Zmiana kolorow wyswietlania musi byc bardziej inteligentnie ... co
    > prawda wiekszosc to jednak zwykly tekst, czarno na bialym.

    Jak czytasz książki to tak. Jak gazety to już niekoniecznie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-03-31 10:12:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > przewijaniu palcem. Żeby np. przepływ tekstu kontrolować klawiszami
    > głośności, albo po prostu tupać w krawędzie ekranu jak to ma miejsce w

    Ja na tablecie używam tego (wersja PRO)m, nie znalazłem na razie
    bardziej rozbudowanego programu do tego spełniającego moje wymagania :)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fl
    yersoft.moonreader&hl=pl

    http://www.moondownload.com/index.html

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-03-31 19:36:32
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > przewijaniu palcem. Żeby np. przepływ tekstu kontrolować klawiszami
    > głośności, albo po prostu tupać w krawędzie ekranu jak to ma miejsce w

    EBookDroid
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-04-01 19:13:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/31/2017 4:12 AM, Chris wrote:

    > Ja na tablecie używam tego (wersja PRO)m, nie znalazłem na razie
    > bardziej rozbudowanego programu do tego spełniającego moje wymagania :)

> [...]

    dzieki. no wlasnie o nim wspominalem. ogolnie jest bardzo dobry,
    niestety nie spelnia jednego z moich wymagan. buja sie na boki przy
    przewijaniu skalowanego tekstu. <rs>

  • 10. Data: 2017-04-01 19:13:45
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/31/2017 1:36 PM, JS wrote: