  • Data: 2012-04-02 18:25:23
    Temat: Re: dalsza optymalizacja
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-02 17:31, Michoo pisze:
> [...]

    Dla for i for j? Coś nie wierzę, przreciez połowa programów
    by nie działała;)

    > 4.6? Kompilowane z 02?
    > Dump of assembler code for function main:
    > 0x08048380 <+0>: push ebp
    > 0x08048381 <+1>: mov ebp,esp
    > 0x08048383 <+3>: and esp,0xfffffff0
    > 0x08048386 <+6>: call 0x804836c <clock@plt>
    > 0x0804838b <+11>: jmp 0x804838b <main+11>
    > End of assembler dump.

    To dla wersji z dwoma 'int i'czy jednym 'j' i jednym 'i'?

    > Wygląda na to, że optymalizator doszedł do wniosku, że to pętla
    > nieskończona....

    :)

    W sumie widząc to

    też moja pierwsza myśl była taka, że wewnętrzna
    pętla 'resetuje' i do wartości 10000.

    I tak by było, gdyby zniknać 'int':

    for( int i=0 ; i<30000 ; i++ )
    for( i=0 ; i<10000 ; i++ )