  • 1. Data: 2009-12-10 08:53:52
    Temat: dane po IP
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebowalbym zbudowac sobie (w celach hobbystycznych) urzadzenie,
    ktore odbierze sobie cos z miernika lub innego prostego urzadzenia
    (nie wazne co i jaki interfejs - to pozniej), takie cos po drobnej
    obrobce lub nie - wysle takie dane pod zadany adres IP (w sieci
    lokalnej lub dalej). W zasadzie komunikacja w jedna strone, ale dobrze
    byloby, aby moglo uzyskac potwierdzenie i/lub wysylac heart beat.

    Macie jakiegos pomysla, aby sprzet nie byl drogi?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-12-10 09:38:34
    Temat: Re: dane po IP
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > byloby, aby moglo uzyskac potwierdzenie i/lub wysylac heart beat.
    >
    > Macie jakiegos pomysla, aby sprzet nie byl drogi?

    Byl niedawno watek na temat minimodulów ethernetowych.
    Popatrz na minimoduly na stronie propox'a.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2009-12-10 09:52:46
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    > byloby, aby moglo uzyskac potwierdzenie i/lub wysylac heart beat.
    >
    > Macie jakiegos pomysla, aby sprzet nie byl drogi?

    Może jakiś serwer portu szeregowego. Np.
    http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?product
    s_id=258

  • 4. Data: 2009-12-10 13:01:40
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    Proponuję Tibbo EM-1000, bez problemu można mu dodać też Wi-Fi w
    przyszłości, a dzięki bardzo prostemu programowaniu nie musisz prawie
    nic wiedzieć o sieci.
    Do przesłania kilku bitów to się znakomicie nadaje, może też je obrobić,
    ale nie polecam.
    Transfer "sprzętowy" RS->Eth popychałem na jakieś 60kB/s, a jeśli w
    międzyczasie chciałem podejrzeć sobie dane czyli RS->Tibbo->Eth to już
    wychodziło 2kB/s.

    Pozdrawiam,
    Andrzej W.

  • 5. Data: 2009-12-10 15:16:58
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > byloby, aby moglo uzyskac potwierdzenie i/lub wysylac heart beat.
    >
    > Macie jakiegos pomysla, aby sprzet nie byl drogi?

    jesli to jednostkowa sprawa to moze jakis mini routerboard z linuxem na
    pokladzie. w wiekszosci masz rs-a jakies GPIO, I2C no i ethernet.
    ceny zaczynaja sie od 50zl

    c.

  • 6. Data: 2009-12-10 16:47:08
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Cezar wrote:
    .
    > ceny zaczynaja sie od 50zl

    za nowy?

    daj linka

    Mirek.

  • 7. Data: 2009-12-11 22:51:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    > byloby, aby moglo uzyskac potwierdzenie i/lub wysylac heart beat.
    >
    > Macie jakiegos pomysla, aby sprzet nie byl drogi?

    www.ethernut.de
    Wystarczy płytka wersji 1.

    --
    Adam Dybkowski