    From: "Kri$P" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: darlowko nad morzem - jaka siec ma tam dobry zasieg?
    Date: Tue, 19 May 2009 20:40:18 +0200

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:guuscv$bun$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie ma miejscowości Darłówko, jest natomiast Darłówek.

    I tu się kolega myli, właśnie miejscowości Darłówek nie ma, jeśli mowa o tym
    samym miasteczku nad samym morzem, oddalonym od Darłowa o około 3km
    (Zachodniopomorskie, Sławno). Jeśli chodzi i tę miejscowość, to jest to
    właśnie Darłówko.

    > Nie wiem jak jest w praktyce, ale tutaj masz link do mapy z BTS-ami:
    > http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/54.42137215230285,16.
    405162811279297/z/12
    > - wygląda na to, że wszyscy tam mają dobry zasięg, co w tak atrakcyjnej
    > miejscowości turystycznej jest dość naturalne.

    Co do zasięgu to z praktyki wiem że na samej plaży plus działa najgorzej,
    orange i era znacznie lepiej.

    Pozdrawiam
    Kri$P