  • 1. Data: 2009-05-19 17:13:24
    Temat: darlowko nad morzem - jaka siec ma tam dobry zasieg?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    jaka siec ma dobry zasieg w miejscowosci darlowko nad morzem?
    musze sobie kupic jakas karte do internetu mobilnego (jset mi obojetne
    jaka siec to bedzie) i nie chcialbym sie na miejscu przekonac, ze
    zasiegu nie ma i internetru tez nie ma...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2009-05-19 18:03:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 19 May 2009 19:13:24 +0200, Cyb napisał(a):

    > jaka siec ma dobry zasieg w miejscowosci darlowko nad morzem?

    Nie ma miejscowości Darłówko, jest natomiast Darłówek.

    > musze sobie kupic jakas karte do internetu mobilnego (jset mi obojetne
    > jaka siec to bedzie) i nie chcialbym sie na miejscu przekonac, ze
    > zasiegu nie ma i internetru tez nie ma...

    Nie wiem jak jest w praktyce, ale tutaj masz link do mapy z BTS-ami:
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/54.42137215230285,16.
    405162811279297/z/12
    - wygląda na to, że wszyscy tam mają dobry zasięg, co w tak atrakcyjnej
    miejscowości turystycznej jest dość naturalne.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-05-19 18:40:18
    Od: "Kri$P" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Nie ma miejscowości Darłówko, jest natomiast Darłówek.

    I tu się kolega myli, właśnie miejscowości Darłówek nie ma, jeśli mowa o tym
    samym miasteczku nad samym morzem, oddalonym od Darłowa o około 3km
    (Zachodniopomorskie, Sławno). Jeśli chodzi i tę miejscowość, to jest to
    właśnie Darłówko.

> [...]
    > - wygląda na to, że wszyscy tam mają dobry zasięg, co w tak atrakcyjnej
    > miejscowości turystycznej jest dość naturalne.

    Co do zasięgu to z praktyki wiem że na samej plaży plus działa najgorzej,
    orange i era znacznie lepiej.

    Pozdrawiam
    Kri$P

  • 4. Data: 2009-05-19 18:45:49
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Chris pisze:

    > Nie ma miejscowości Darłówko, jest natomiast Darłówek.

    Powiedział co wiedział :) Nawet na mapie co podałeś jest Darłówko

    --
    pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-05-19 19:06:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 19 May 2009 20:40:18 +0200, Kri$P napisał(a):

> [...]
    > samym miasteczku nad samym morzem, oddalonym od Darłowa o około 3km
    > (Zachodniopomorskie, Sławno). Jeśli chodzi i tę miejscowość, to jest to

    Faktycznie, nawet na tej mapie jest nazwa Darłówko.
    Jestem tym bardziej zaskoczony, że w Darłówku byłem kilkakrotnie (fakt,
    że to było przed wielu laty) i nigdy nie spotkałem się z nazwa Darłówko,
    zawsze był Darłówek.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-05-19 19:08:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kri$P" news:guuuei$vf0$1@achot.icm.edu.pl

    > Co do zasięgu to z praktyki wiem że na samej plaży plus działa najgorzej,
    > orange i era znacznie lepiej.

    A PLAY? Testował ktoś?

  • 7. Data: 2009-05-19 19:30:04
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 19 May 2009 20:45:49 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Powiedział co wiedział :) Nawet na mapie co podałeś jest Darłówko

    Cytat z Wikipedii:
    "Darłówko (niem. Rügenwaldermünde, pom. Darłówek) - nadmorska dzielnica
    miasta Darłowo. Kąpielisko morskie." -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dar%C5%82%C3%B3wko
    A co oznacza"pom." przeczytasz tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%99zyk_pomorski
    Ja Darłówek/Darłówko zawsze odwiedzałem jachtem i nigdy ani w mowie ani
    w wydawnictwach nawigacyjnych nie spotkałem się z nazwą "Darłówko",
    zawsze był "Darłówek".
    Żeby było ciekawiej, to nawet w spisie polskich lotnisk, w miejscowości
    Darłówko jest lotnisko o nazwie "Darłówek" -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_lotniska#cite_r
    ef-AIP_0-0

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-05-19 21:31:26
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Chris pisze:

    > "Darłówko (niem. Rügenwaldermünde, pom. Darłówek) - nadmorska dzielnica
    > miasta Darłowo. Kąpielisko morskie." -

    Oo, to przyznam szczerze, dla mnie coś nowego bo zawsze myślałem że to
    oddzielne miasteczko o swoich własnych prawach miejskich..

    > A co oznacza"pom." przeczytasz tutaj:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%99zyk_pomorski

    Wychodzi na to że lokalnie nazywane również Darłówek. Pewnie miejsce te
    kiedyś też tak było nazywane.

    > Ja Darłówek/Darłówko zawsze odwiedzałem jachtem i nigdy ani w mowie ani
    > w wydawnictwach nawigacyjnych nie spotkałem się z nazwą "Darłówko",
    > zawsze był "Darłówek".

    Pomyślałem tez że mylnęło Ci się z Dziwnów Dziwnówek i analogicznie
    tutaj Darłowo Darłówek.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 9. Data: 2009-05-19 22:57:21
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 19 May 2009 20:03:03 +0200, Chris
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    >Nie ma miejscowości Darłówko, jest natomiast Darłówek.

    darlowko to dzielnica darlowa :)

> [...]
    >- wygląda na to, że wszyscy tam mają dobry zasięg, co w tak atrakcyjnej
    >miejscowości turystycznej jest dość naturalne.

    no wlasnie mnie interesuje praktyka - czyjej firmy jest dobry zasieg
    umts :)

    pozadrwiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2009-05-20 19:20:06
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > Jestem tym bardziej zaskoczony, że w Darłówku byłem kilkakrotnie (fakt,
    > że to było przed wielu laty) i nigdy nie spotkałem się z nazwa Darłówko,

    Łoł, a w lokalnych gazetach walczą z formą "Darłówek" od jakichś 40 lat.
    Widać mało skutecznie.

    Jak byłem tam 3 lata temu Orange działało świetnie.

    --
    Grzexs