eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdialup - internetia › Re: dialup - internetia
  • Data: 2002-01-19 01:51:48
    Temat: Re: dialup - internetia
    Od: "Zinman" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Taka rzecz trzeba reklamowac. Nie powinno tak byc. To pomylka. Ryczalt nie
    powinien zostac zlikwidowany po zmianie taryfy.

    Na stronach Netii (www.internetia.pl) w czesci dotyczacej uslug dostepu do
    Internetu sa listy dyskusyjne (komentarze),
    gdzie mozna zglosic takie przypadki. Listy sa czytane przez ludzi z Netii,
    ktorzy sa odpowiedzialni za uslugi dial-up. Mozna tam napisac o problemach
    przy zglaszaniu reklamacji, niekompetencji osob odpowiedzialnych za obsluge
    klienta, problamch technicznych z polaczeniami itp. Jest wtedy duza
    szansa, ze sprawa szybko zostanie zalatwiona, bo trafi do ludzi
    odpowiedzialnych za dana usluge a nie do szeregowych pracownikow w Call
    Center Netii.

    Pozdrawiam

    Zinman


    Użytkownik "Grzegorz Góra" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c2583u07h07rimtalib44m9lqi39qlf08s@4ax.com...
    > Korzystam z internetii (dialup) i od pewnego czasu mam problem z pracą
    > w sieci. Przy niemal bezproblemowym łączeniu się z netem i
    > wynegocjowaniu maksymalnej dla mojego modemu prędkości połączenia
    > następuje... Właśnie - po odebraniu czasem zaledwie 1KB sieć zamiera.
    > Od tygodnia moje łaczenie się z inetem wygląda tak: łączę się,
    > rozłączam, łączę, rozłączam... i tak po kilka razy, aż nastepuje ten
    > cudowny moment, że moge odebrać pocztę :/
    > Szlag mnie powoli trafia. Jeszcze 2 miesiące temu internet huczał aż
    > miło było przekroczyć limit 100 godzin, teraz... wiadomości z 2 grup
    > ściagam 0,5 godziny.
    > *70 powiedziało mi żebym spróbował innego modemu i że problem leży po
    > mojej stronie, a ja nie wiem czy ma rację. Dziwne, kolega ma
    > identyczny problem... Miesiąc temu {wtedy po raz pierwszy coś siadło}
    > dopiero po 5 telefonie technicy poinformowali mnie, że w strefie
    > toruńskiej były jakieś problemy. A teraz?...
    >
    > Jako że wczoraj technik powiedział mi, że jestem pierwszą osobą, która
    > zgłasza taki problem, to mam prośbę do korzystających z usługi Netii w
    > strefie toruńskiej - czy macie podobne problemy? {może być na priv}
    >
    > --
    > Pozdrówka
    > Grzegorz
    > __________________________________________________
    > http://www.chelmno.fr.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: