  • Data: 2018-01-21 22:58:26
    Temat: Re: diody podwójne z osobnymi wyprowadzeniami?
    Od: geos <g...@S...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.01.2018 20:25, Piotr Wyderski wrote:

    > A do czego Ci potrzebne takie dziwne diody?

    aby dać upust swojemu lenistwu :) chcę wymienić neonówkę na diody w
    przełączniku z podświetleniem. jest tam gotowa płytka drukowana z dwoma
    otworami pod neonówkę (oprócz tego na płytce są inne elementy) i mało
    miejsca. z tego co się zorientowałem to aby zrobić taką podmiankę
    potrzeba 2 diod połączonych równolegle ale przeciwsobnie. i taka dioda,
    której poszukiwałem, ułatwiłaby mi trochę sprawę. a tak czeka mnie
    niewielkie dzierganie. ale jak trzeba to trzeba.

    pozdrawiam
    geos