  • Data: 2020-04-05 12:45:16
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/04/2020 11:33, Zenek Kapelinder wrote:
    > Po co pielęgniarki mają w Polsce kupować maseczki jeśli rząd im kupił ostatnio
    kilka milionow sztuk?

    Przepraszam, nie chce mi się szukać, takie coś tylko dzisiaj się mi
    przyplądało na FB, a jest tego codziennie na tony:

    "Sosnowiecki Szpital Miejski sp z oo
    1 kwietnia o 16:34 [...]
    Kochani, sytuacja, jaka nas wszystkich spotkała, jest bardzo trudna.
    Obecnie, bazujemy na zapasach, które dzięki Wam i wsparciu Urzędu Miasta
    udało nam się zgromadzić. Wszystkim Darczyńcom - jesteśmy niezwykle
    wdzięczni. [...]
    Najbardziej potrzebne artykuły to:
    *maseczki chirurgiczne; maseczki z filtrem FFP3 oraz FFP2;
    *przyłbice ochronne, gogle oraz okulary ochronne;
    [...]"

    "Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 w Bytomiu[...] Dopiero co
    wyszły z drukarek 3D w laboratorium Katedra Biomechatroniki Politechniki
    Śląskiej. 12 ochronnych przyłbic przywiózł nam prof. Marek Gzik, dziekan
    Wydziału Inżynierii Biomedycznej Politechniki Śląskiej.[...]"

    https://www.prawo.pl/zdrowie/darowizny-na-maseczki-i
    -sprzet-dla-szpitali-walczacych-z,499155.html

    "[...]Pieniądze na maseczki nieopodatkowane - tylko gdy są darowizną
    Źródło: iStock
    Szpitale samorządowe wysyłają dramatyczne apele do lokalnej społeczności
    o wsparcie finansowe na zakup sprzętu i maseczek potrzebnych do walki z
    koronawirusem. Zostały pozostawione same sobie, bo środki ochrony
    osobistej dostają od rządu w pierwszej kolejności szpitale zakaźne[...]"

    No i faktycznie, tępe chuje latają po jakis facebookach żebrając zamiast
    czekać na te milka milionów sztuk co je Pinknio z pokurczem za własną
    kasę kupili. Widać te 2mld robi dobrą robotę, tak trzymać Zenuś, nie
    ustawaj w dobrej nowinie! Program jest słuszny, tylko z takimi ludźmi
    cieżko go realizować!